خالکوبی حاشیه ساز بازیکن جدید اورتون

خالکوبی حاشیه ساز بازیکن جدید اورتون

سایت رسمی فوتبالی - بعد از حاشیه هایی که درباره خالکوبی بازیکن جدید اورتون ایجاد شد، لوکاس دینیه اعلام کرد که دو بار پیشنهاد لیورپول را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن ۲۵ ساله هفته گذشته با قراردادی به مبلغ ۱۸ میلیون پوند از بارسلونا به اورتون پیوست اما به دلیل تتویی که روی قفسه سینه خود دارد که شعار معروف لیورپول، تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، است بعضی هواداران اورتون باور دارند که او طرفدار لیورپول بوده است.

دینیه اعلام کرد که تتوی این جمله ربطی به لیورپول نداشته و پیش از این دو بار پیشنهاد پیوستن به این باشگاه را رد کرده است.

این مدافع چپ مدعی شد که پدر و مادرش پیش از اولین روز مدرسه گردنبندی با این کلمات به او هدیه داده‌اند و او به یاد آنها این جمله را تتو کرده است.دینیه به لیورپول اکو گفت: " این تتو ربطی به فوتبال ندارد و فقط به یاد پدر و مادرم است. وقتی سه یا چهار ساله بودم و برای اولین بار به مدرسه می‌رفتم آنها گردنبندی با این جملات به من هدیه دادند‌. بعد از ۱۸ سالگی وقتی به لیل پیوستم این کلمات را تتو کردم و شاید هواداران لیورپول ناراحت بشوند اگر بگویم که دوبار به درخواست تیم آنها جواب منفی دادم. "

دینیه در سال ۲۰۱۱ به لیل فرانسه پیوست و دو سال بعد قراردادی با پاریسن ژرمن امضا کرد و ۴۴ بازی برای این تیم انجام داد.

بازیکنان تیم ملی فرانسه در سال ۲۰۱۶ پیراهن بارسلونا را بر تن کرد، ۴۶ بار برای این تیم به میدان رفت و فصل گذشته توانست با تیم ارنستو والورده در جام‌های داخلی دبل کند.