بلماضی: خوشحال می‌شوم با نقش جدید به قطر بازگردم

بلماضی: خوشحال می‌شوم با نقش جدید به قطر بازگردم

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که جمال بلماضی به عنوان سرمربی تیم ملی الجزایر انتخاب شد و تا سال 2022 با این تیم قرارداد امضاء کرد.


این مربی الجزایری حالا در حال آماده سازی برنامه های خود برای حضور در رقابت های جام ملت های  آفریقا و به ویژه جام جهانی 2022 است.


جمال بلماضی که در تیم الدحیل عملکرد بسیار خوبی داشت و تیمش 35 مسابقه بدون شکست را تجربه کرد، خوش بینی زیادی از مسئولیت جدید خود به عنوان جانشین رباح ماجر دارد و از اینکه با تجربیات بیشتری به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است، ابراز رضایت کرده است.


وی در خصوص تجربیاتی که کسب کرده، توضیح می دهد: تجربیات برای من بسیار مهم است و به آنها افتخار می کنم. تنها تفاوت در این میان مسئولیت سنگینی است که برعهده گرفته ام. خوش بینی بسیار زیادی برای موفقیت تیم دارم و از همه درخواست می کنم که به تیم کمک کنند و ما را حمایت کنند.


بلماضی که دو فصل پیاپی همراه با الدحیل قهرمان لیگ ستارگان قطر شد ولی با پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر تیم باشگاهی خود را ترک کرد، در مورد روند مذاکرات خود توضیح داد: با توجه به توافقات بسیار زیادی که داشتیم توافق با رئیس فدارسیون فوتبال کار چندان سختی نداشت. فکر می کنم باید با یکدیگر کار کنیم و انعطاف پذیر باشیم و این فاکتورها به تیم کمک خواهد کرد تا شخصیت خود را بازپس بگیریم.


بلماضی سرمربی جدید تیم ملی الجزایر برای تیم های مختلفی نظیر مارسی، سلتیک و منچسترسیتی به میدان رفته و حالا هدایت تیم ملی الجزایر را به عهده گرفته که 20 مرتبه نیز با عنوان بازیکن تجربه حضور در آن را داشته است.


تیم ملی الجزایر در راهیابی به جام جهانی 2014 ناکام بود، اما بلماضی امیدوار است که به عنوان سرمربی بار دیگر به قطر بازگردد. او می گوید: بسیار خوشحال می شوم که با نقش جدید به قطر بازگردم. البته ما پیش از فکر کردن به جام جهانی، روی تورنمنت های پیش روی خود تمرکز داریم.


سرمربی سابق تیم الدحیل در پایان در مورد کادر فنی خود هم گفت: خیلی دوست داشتم که با کادر فنی ام در تیم الدحیل ادامه می دادم ولی این غیرممکن است.