تراکتورسازی 1-1 نساجی؛ دومین مساوی توشاک

تراکتورسازی 1-1 نساجی؛ دومین مساوی توشاک

سایت رسمی فوتبالی : تراکتورسازی و نساجی در مقابل هم در هفته دوم لیگ برتر قرار گرفتند.

تراکتورسازی که از هفته آینده چهره هایی نظیر دژاگه و شجاعی را هم در اختیار داشت و تقویت خواهد شد فعلا از دو بازی خود دو امتیاز گرفته است. از طرفی نساجی نیز اولین امتیازش را کسب کرد تا تلاش ها را برای ماندن در لیگ با جدیت پیگیری کند.

ترکیب تراکتورسازی:محسن فروزان ، محمد طیبی ، علی عبدالله زاده ، محمد اهل شاخه ، یوسف سیدی ، رضا شربتی ، علی طاهران ، علی رضا نقی زاده ، دانیال اسماعیلی فر ، هری فوریستر، آنتونی استوکس

ترکیب نساجی:حامد لک، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، محمد ابشک، حامد شیری، سید محمد میری، حمیدرضا دیوسالار، محمد عباس سازده، سجاد آشوری، شاهین مجیدی.

دقیقه 26: اشتباه طیبی و بعد از آن فروزان در خروج از دروازه باعث شد بازیکنان نساجی در موقعیت تقریبا دروازه خالی صاحب توپ شوند که شوت بازیکن این تیم با اختلاف نه چندان زیاد از بالای دروازه به اوت برود.

دقیقه 31 : سجاد آشوری در محوطه شش قدم صاحب توپ شد که شوتش با پای راست، از بیرون دروازه به تور خورد.

دقیقه 40 : گل اول تراکتورسازی: آنتونی استوکس شروع رویایی در تراکتورسازی داشت و با یک شوت محکم دروازه حامد لک را باز کرد.

دقیقه 46: شوت بازیکن نساجی از بیرون محوطه جریمه به راحتی توسط محسن فروزان مهار شد.

دقیقه 65: آشوری با پاسی عمقی در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد که ضربه وی توسط فروزان مهار شد.

دقیقه 66: گل اول نساجی: نظری روی ارسال از سمت چپ روی خط محوطه شش قدم صاحب توپ شد که با شوتی تکضرب دروازه تراکتورسازی را باز کرد.