بواتنگ از راه پاریس به منچستر می‌رود؟

بواتنگ از راه پاریس به منچستر می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت آلمانی اشپورت1 اعلام کرد که انتقال بواتنگ به باشگاه پاریسی به هیچ وجه قطعی نشده و یکی از بزرگترین مشکلات این است که پاری سن ژرمن به دلیل محدودیتهای ناشی از قوانین انصاف مالی فیفا در حال حاضر نمی‌تواند برای خرید بازیکن، مبالغ قابل توجهی بپردازد. 

دو باشگاه برای رسیدن به توافق راه درازی دارند و هنوز هیچ تماس رسمی‌ای بین دو باشگاه برقرار نشده است. 


با اینحال، این یک راز نیست که بواتنگ مایل است بایرن را ترک کند و باشگاه آلمانی این مدافع 29ساله را در بازار نقل و انتقالات عرضه کرده. ولی اشپورت1 می‌گوید بواتنگ قصد ندارد برای ترک بایرن عجله کرده و تصمیم‌های ناگهانی بگیرد. به عبارت دیگر اگر بایرن تا روز سی و یکم اوت، پیشنهادی که برای هر دو طرف راضی‌کننده باشد ارائه ندهد، بواتنگ در مونیخ خواهد ماند. 


از سوی دیگر ممکن است منچستریونایتد هم خواهان بواتنگ باشد. چرا که ژوزه مورینیو همچنان به دنبال یک مدافع مرکزی می‌گردد و گفته شده بایرن هم به آنتونی مارسیال، ملی‌پوش فرانسوی یونایتد، علاقه دارد. 


مارسیال و مورینیو با هم مشکل دارند و یونایتد اعلام کرده برای فروش وینگر چپ خود 65 میلیون یورو خواهد خواست. این از مبلغ پیشنهادی پاری سن ژرمن برای بواتنگ به مراتب بیشتر است. کارل هاینتس رومنیگه اخیراً نسبت به انتقال مارسیال به مونیخ ابراز تردید کرده بود. 


از سوی دیگر، بایرن فروش سباستین رودی را هم تکذیب کرده. با اینکه به گزارش اشپورت1، لایپزیگ خواهان جذب این ملی‌پوش آلمانی بوده ولی رودی در مونیخ احساس راحتی می‌کند و فعلاً قصد ترک بایرن را ندارد. 


در مورد آرتورو ویدال که خود قصد ترک مونیخ را دارد، ممکن است روز شنبه یا یک‌شنبه شاهد منتشر شدن خبر رسمی جدایی او از بایرن باشیم. 


بواتنگ، رودی و ویدال هر سه روز پنج‌شنبه در اردوی پیش‌فصل بایرن در تگرن‌زی حضور داشتند. درحالیکه بواتنگ ( با موی زردشده) و رودی به همراه تیم در زمین تمرین کردند، ویدال در چادر بدنسازی به تمرینات بدنسازی اختصاصی پرداخت.