ملی پوش ژاپن به نیوکاسل پیوست

ملی پوش ژاپن به نیوکاسل پیوست

سایت رسمی فوتبالی - نیوکاسل بعد از صدور اجازه کار با امضای قراردادی چهار ساله یوشینوری موتو، بازیکن تیم ملی ژاپن را به خدمت گرفت. 

موتو در انتظار صدور رای و مجوز کار خود توسط هیئت مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس بود تا بتواند با مبلغ 9.5 میلیون پوند به نیوکاسل بیپوندد. 

او به دلیل اینکه بازی های ملی اش در سال های اخیر برای کشور ژاپن به اندازه کافی نبود شامل قانون صدور مجوز اتوماتیک اتحادیه فوتبال انگلیس نمی شد. 

این بازیکن 26 ساله قوانین شخصی این اتحادیه را پذیرفت و جمعه گذشته با انجام آزمایشات پزشکی در آستانه انتقال از باشگاه آلمانی ماینس به لیگ برتر انگلیس بود. 

موتو اظهار داشت به این که اولین بازیکن ژاپنی تیم نیوکاسل است افتخار می کند. انتقال او بعد از این که در بررسی موارد استثنایی مورد تایید قرار گرفت، رسمی شد. 

او گفت: " من واقعا در انتظار بازی برابر هواداران هستم. امیدوارم نتایج خوبی بگیرم و به همین خاطر اینجا هستم. امیدوارم نمایش خوبی داشته باشم و نام خود را در تاریخ نیوکاسل ماندگار کنم. " 

رافا بنیتز، سرمربی نیوکاسل، تایید کرد که باشگاه مدت ها پیش از این که موتو را به عنوان پنجمین خرید خود در این تابستان به خدمت بگیرد، او را زیر نظر داشته است. 

بنیتز روز چهارشنبه اعلام کرد که از سایر خریدهای نیوکاسل پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در تاریخ 18 مرداد ماه اطلاعی ندارد. 

نیوکاسل مهاجم خود، الکساندر میترویچ، را با مبلغ 22 میلیون پوند به رقیب لیگ برتری، فولام، فروخت اما به گزارش اسکای اسپرت در حال مذاکره با وست بروم برای به خرید سالومون راندون است که هنوز به توافقی حاصل نشده است. 

بنیتز درباره موتو گفت: " امیدوارم او انرژی خود را به تیم ما اضافه کند و به تیم برای پیشرفت و بازی های بهتر در این فصل کمک کند. "