رد پیشنهاد منچستر یونایتد توسط کواچیچ

رد پیشنهاد منچستر یونایتد توسط کواچیچ

کواچیچ

بازیکن تیم ملی کرواسی در تابستان ۲۰۱۵ به مادرید پیوست و از آن زمان موفق به کسب ۹ قهرمانی که شامل سه قهرمانی در لیگ اروپا بوده شده است.

این بازیکن ۲۴ ساله برای داشتن فرصت بازی بیشتر در پی جدایی از رئال مادرید است اما در این خبر آمده که او علاقه‌ای به پیوستن به تیم مورینیو ندارد.

مدیر برنامه های او در پی پیدا کردن تیم جدیدی است که او در آن فرصت بازی بیشتری داشته باشد اما منچستر یونایتد مقصد مورد علاقه او نیست.

به گفته اهل مادرید قصد دارد شرایط را آرام کند و به کواچیچ به‌چشم بازیکن مفیدی برای سال‌های آینده نگاه می کند.

مارکا هفته گذشته در خبری اعلام کرده بود که این بازیکن پس از بازگشت از جام جهانی با سرمربی جدید رئال گفت و گو کرده است و تاکید کرد که برای حضور بیشتر در ترکیب اولیه تیم قصد جدایی از برنابئو را دارد.

اسکای در ابتدای ماه جاری خبر از علاقه منچستر سیتی به این بازیکن داده بود اما رئال مادرید قیمت او را ۸۰ میلیون یورو تعیین کرده که هرگونه انتقالی را ناممکن می‌کند.

این بازیکن در سه فصل حضور خود در رئال مادرید تنها ۳۷ بار در ترکیب ثابت تیم حضور داشته و در فصل گذشته در ۱۰ دیدار به طور ثابت به میدان رفت.

کواچیچ در سال ۲۰۱۵ با مبلغ ۳۵ میلیون یورو از اینترمیلان به رئال مادرید پیوست. او پیش از آن با مبلغ ۱۱ میلیون یورو از دینامو زاگرب به این تیم ایتالیایی پیوسته بود.