دو دلیل مخالفت هیگواین با انتقال به میلان

دو دلیل مخالفت هیگواین با انتقال به میلان

سایت رسمی فوتبالی - گونزالو هیگواین همچنان قصد ندارد که به صورت قرضی به تیمی منتقل شود و درخواست 9 میلیون یورو برای هر فصل باعث شده که روند انتقالش به میلان کند شود. 

روز گذشته به نظر می رسید این مهاجم 30 ساله بعد از توافق یووه با میلان برای انتقال 54 میلیون یورویی به علاوه تعویض لئوناردو بونوچی و ماتیا کالدارا، حضور در این تیم را پذیرفته است. 

با این حال رسانه های ایتالیایی گزارش داده اند که این بازیکن آرژانتینی از دو نظر با این قرارداد موافق نیست. 

در ابتدا او می خواهد این قرارداد به صورت دائمی باشد. توافق 54 میلیون یورویی برای یک سال است که به صورت قرضی 18 میلیون یورو نیز اضافه می شود. این قرارداد گزینه دائمی کردن توسط میلان در تابستان آینده با اضافه شدن 36 میلیون یوروی دیگر را نیز دارد. 

با وجود این که مدیر میلان، لئوناردو، به هیگواین توضیح داده که قوانین قرارداد قرضی بسیار ساده تر است و میلان می تواند با این کار به راحتی از سد قانون فیرپلی مالی عبور کند، بازیکن سابق ناپولی همچنان مردد است. 

علاوه بر این هیگواین دستمزدی معادل 9 میلیون یورو در هر فصل برای قبول این انتقال درخواست کرده است. 

او در حال حاضر در یووه حدود 7.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد و می خواهد که با افزایش این قیمت اهمیت خود در باشگاه جدید را نشان دهد. 

مذاکرات بیشتر امروز انجام می شود و هنوز امیدهایی وجود دارد که این معامله خیلی زود انجام شود و به نظر می رسد به جز تایید هیگواین همه چیز درست پیش رفته است. 

تعویض کالدارا و بونوچی بستگی به این انتقال دارد و بدون آن انجام نخواهد شد چرا که میلان اصرار دارد این دفاع وسط را به عنوان بخشی از این معامله به خدمت بگیرد.