عه؟! از بکش بکش دخه آ تا سیرک نقل و انتقالات!

عه؟! از بکش بکش دخه آ تا سیرک نقل و انتقالات!

در این ۲ هفته ای که با این سری مطالب «عه؟!» با شما بودیم بازخوردهای خیلی خوبی از مخاطبین در شبکه های مجازی، اپلیکیشن های تلفن همراه و… گرفته ایم که ما را مصمم تر کرد تا این مطالب را بهتر از قبل برای شما ارائه کنیم. امشب چهاردهمین مطلب از این سری مجموعه را برای شما ارائه خواهیم کرد؛ با سوت همراه باشید.

کاریکاتور فرار دخه آ از چنگ فن خال درنده!

دیوید دخه آ دروازه بانی بود که از میانه فصل پیش از سوی رئال مادرید چراغ سبزهایی برای وی ارائه شده بود. دخه آ درخواست هایی برای حضور در مادرید برای رئال مادرید تعیین کرد که یکی از آنها دروازه بان شماره یک شدن تیم بود که در حضور ایکر کاسیاس این مسئله امکان نداشت و به همین خاطر، فشارهایی از سوی فلورنتینو پرز به کاسیاس آورده شد تا نهایتا این دروازه بان کهنه کار مادریدی ها به پورتوی پرتغال برود.

دخه آ پس از رفتن کاسیاس بیش از پیش امیدهایش به رفتن از اولدترافورد بیشتر شد تا اینکه فن خال اعلام کرد این بازیکن یک فصل دیگر با یونایتد قرارداد دارد. مبلغ هایی هم که رئال برای این بازیکن مطرح می کرد نتوانست این سرمربی جدی را مجاب کند تا اینکه بالاخره دو باشگاه با هم توافق کردند و حتی دخه آ قرارداد خودش را رئال مادرید را امضا کرد اما این منچستریونایتد بود که این قرارداد را به موقع به باشگاه رئال مادری نفرستاد تا زمانی که دروازه های نقل و انتقالات روی دروازه بان یونایتدی ها بسته شود!

از سوی دیگر، لوئیس فن خال در فصل جاری آن چنان نگاه خوبی نسبت به دخه آ نداردو از ابتدای فصل دخه آ را حتی روی نیمکت هم نداشته است و به جای وی سرخیو رومرو را به زمین می فرستد.

کاریکاتوری درمورد این مسئله کشیده شده که در آن نشان می دهد انتقال دخه آ به ساعت ۱۲ و ۱ دقیقه کشیده شده، درهای نقل و انتقالات بسته شده و نهایتا این فن خال است که با دستبند به سراغ دیوید دخه آی یاغی می رود…

نقل و انتقالات سیرک است!

گری نویل یکی از بازیکنان سرشناس پیشین باشگاه منچستریونایتد در اکانت توئیتر خودش نوشته که نقل و انتقالات و باز و بسته شدن آن مانند سیرک است و نیاز به تعمیرات و بازنگری های اساسی دارد:

مسئولین فوتبال این سیرک دروازه نقل و انتقالات را متوقف کنند. سیستم نقل و انتقالات به طور کلی نیاز به تعمیر و بازنگری دارد… راستی صبح بخیر!

هوادار میگه نره ، باشگاه میگه بدوش!

یک نظرسنجی از هواداران رئال مادرید نشان داده است که هواداران این باشگاه معتقدند دیوید دخه آ گزینه خوبی برای دروازه بانی رئال نیست و کیلور ناواس دروازه بان کنونی این باشگاه را ترجیح می دهند.در این نظرسنجی ۱۰۰۰۰ نفر از هواداران رئال شرکت کرده بودند که نهایتا ۷۳ درصد آنها گفتند که کیلور ناواس گزینه بهتری نسبت به دخه آ می باشد.

این درحالی است که باشگاه رئال مادرید هرکاری در این تعطیلات کرد تا بتواند دروازه بان شیاطین سرخ را به خدمت بگیرد اما نهایتا دیوید دخه آ پشت درهای نقل و انتقالات ماند تا نیم فصل و یا حتی فصل آینده.

نظرسنجی سایت ۹۰min درمورد دخه آ و کیلور ناواس