پایان پندار تایم در استقلال؛ از امشب آبی ها راحت می خوابند!

پایان پندار تایم در استقلال؛ از امشب آبی ها راحت می خوابند!

وب سایت رسمی فوتبالی- داستان پندار توفیقی، باجناق امیررضا خادم در استقلال به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، پندار توفیقی معاون سابق ورزشی استقلال و دست راست سید رضا افتخاری از استقلال رفت تا دکتر علی خطیر، معاون سابق دبیرکل فدراسیون فوتبال جایش را بگیرد.

پندار توفیقی از متمول هایی بود که در سالهای اخیر در ساختار باشگاه استقلال حضور پیدا کرده بود. از مدیرانی که امیررضا خادم در دوران معاونتش در وزارت ورزش دوران گودرزی، به بدنه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تزریق کرد. 

او با سبیل های قیطانی اش همه را به یاد هنرپیشگان تلویزیونی و سینمایی دهه 60 و 70 می انداخت و البته مدیر خوش برخوردی هم بود که سعی داشت با رسانه ها ارتباط خوبی داشته باشد. از هیچ خبرنگاری به رسانه ها شکایت نکرد و با وجود انتقادهای زیاد از او سعی کرد کارش را به سبک خودش انجام دهد. 

توفیقی مثل دیگر مدیران فوتبال ایران، سعی کرد انتقادها را بخواند و بشنود اما کار خودش را انجام دهد. کاری که البته بعضی وقتها به سود استقلال بود و بعضی وقتها باعث شد تا آبی ها دچار دردسر شوند. 

او که نیمه شب ها با بازیکنان استقلال قرارداد می بست و ساعت های دو و سه نیمه شبهای تابستانی نقل و انتقالات به پندارتایم شهرت پیدا کرده بود، حالا دیگر نمی تواند کنار بازیکنان عکس بگیرد تا مشهورتر شود. ظاهرا تنها چیزی هم که اهمیت نداشت، سلامتی و کیفیت بازیکنان بود؛ آنقدر که کلی فوتبالیست مصدوم و ناکارآمد جذب استقلال شدند که داد شفر و هواداران درآمد. 

او رفت اما ثابت کرد استقلال و پرسپولیس می تواند هر مدیری را مشهور کند.