میداودی: تیام به کار استقلال می‌آمد

میداودی: تیام به کار استقلال می‌آمد

به گزارش "ورزش سه"، میلاد میداودی را می توان یکی از قدیمی ترین بازیکنانی دانست که در لیگ برتر به فعالیت می پرداخت. او این روزها پیراهن تیم شهرش یعنی نفت مسجدسلیمان را به تن می کند و با بستن بازوبند کاپیتانی آن، یک بار دیگر پا به بازی های لیگ برتر گذاشت. میداودی که پیش از آغاز بازی های لیگ با مصدومیتی از ناحیه آرنج روبرو شده بود در نهایت توانست خود را به اولین دیدار فصل برساند. در مصاحبه این بازیکن با ایران ورزشی، او از شرایط فعلی خود و تیمش سخن گفت:

 * اوضاع نفت مسجدسلیمان بعد از کش و قوس‌هایی که داشتید، چطور است؟

  خدا را شکر الان شرایط خیلی خوب است. در بازی اول مقابل تراکتورسازی تبریز خوب کار کردیم و با وجود اینکه به خاطر بازیکنان جدید، هنوز هماهنگی لازم به دست نیامده و نتوانستیم تمرینات زیادی با هم داشته باشیم اما خیلی خوب ظاهر شدیم. من فکر می‌کنم حتی در این بازی هم می‌توانستیم برنده باشیم چون تراکتورسازی در این بازی فقط یک موقعیت داشت و بقیه بازی دست ما بود. در هر صورت یک امتیاز هم ارزشمند است.

 * در روزهای اخیر حرف و حدیث‌های زیادی در مورد نفت مسجدسلیمان به وجود آمد. قبل از شروع لیگ از احتمال جدایی عبدا... ویسی خبر می‌رسید، بعد از آن هم مدیرعامل باشگاه استعفا داد و دوباره برگشت. این اتفاقات تا چه حد می‌تواند روی تیم تاثیرگذار باشد؟

  قطعا تاثیرگذار است. امیدوارم مشکلات حل شود و بتوانیم دست به دست هم دهیم تا با یک شرایط خوب تیم را حفظ کنیم. درست است که در سال اول حضور در لیگ برتر، شرایط کمی سخت است اما باید در ادامه بازی‌ها تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم تا تیم را حفظ کنیم.

 * شرایط خودت چطور است؟ ظاهرا قبل از شروع بازی‌ها مصدوم شدی...

  شرایط خودم هم خدا را شکر خوب است. ما یک بازی دوستانه قبل از شروع بازی‌ها داشتیم که آرنجم پیچید و مدتی درد داشتم اما خدا را شکر توانستم به بازی هفته اول برسم و الان مشکل خاصی ندارم. بعد از 3، 4 بازی لیگ تعطیل می‌شود که در آن زمان می‌توانیم عقب افتادگی‌های خودمان را جبران کنیم و بدنسازی خوبی داشته باشیم.

 * هواداران نفت مسجدسلیمان هم مثل همیشه حمایت خوبی از بازی‌تان داشتند...

  واقعا ممنونم از هواداران‌مان که در گرمای شدید مسجدسلیمان به ورزشگاه آمدند و مثل همیشه از تیم حمایت کردند. امیدوارم شرایط مهیا شود تا هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و شور و حال بهتری به بازی‌ها بدهند.

* مشکلات ورزشگاه مسجدسلیمان حل شد؟

  بله، خدا را شکر مشکلات حل شد!

* این هفته بازی سختی هم مقابل پارس جنوبی جم دارید، این بازی را چطور می‌بینید؟

  بازی سختی است و شرایط آب و هوایی جم هم نزدیک به ماست که نشان می‌دهد در این هوای گرم هر 2 تیم کار سختی دارند. پارس جنوبی فصل گذشته نشان داد تیم خیلی خوبی است که با جوان‌ها نتایج درخشانی گرفت. ما می‌دانیم کار سختی مقابل این تیم داریم اما می‌رویم که از حریف امتیاز بگیریم.

*  در این بازی قول می‌دهید گل بزنید؟

  در بازی با تراکتورسازی تبریز شرایط مهیا نشد اما تلاش می‌کنم در این بازی گل بزنم. البته قول نمی‌دهم چون بیشتر از هر چیزی موفقیت تیمم مهم است.

 * در بازی با تراکتورسازی تبریز هم ظاهرا با محمد طیبی درگیری داشتید؟

  درگیری لفظی بود که در محوطه 18 قدم به وجود آمد. طیبی آنجا به داور گفت کارت بدهد که من نسبت به این مساله اعتراض کردم. در کل مساله خاصی نبود و خیلی زود حل شد.

* شرایط استقلال را این فصل چطور می‌بینید؟

  نمی‌دانم چرا در چند فصل اخیر، چنین داستان‌هایی به وجود می‌آید و چه کسانی و چه طوری این اتفاقات عجیب را رقم می‌زنند. البته در ادامه فصل معمولا شرایط بهتر می‌شود اما الان شرایط مساعد نیست که امیدوارم مسوولان از تیم حمایت کنند و کارهایی که لازم است انجام دهند تا تیم از این شرایط بیرون بیاید.

* اضافه شدن مرتضی تبریزی به استقلال را می‌تواند این مشکلات را کم کند؟

  فکر می‌کنم تبریزی می‌تواند به استقلال کمک کند. البته تیام خیلی به درد استقلال می‌خورد و همه دیدیم فصل گذشته با وجود اینکه آمادگی کاملی نداشت اما در همان شرایط معمولی به تیم خیلی کمک کرد. پس بدون شک این فصل که شرایط بدنی بهتری هم پیدا می‌کرد، می‌توانست خیلی کمک کند اما او را حفظ نکردند. به هر حال امیدوارم تبریزی بتواند شرایطی که در ذوب‌آهن داشت را در استقلال ادامه دهد.

* یعنی فکر می‌کنی تبریزی می‌تواند جای خالی تیام را پر کند؟

خصوصیات فنی این 2 بازیکن با هم متفاوت است اما تبریزی نشان داد جزو بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است که می‌تواند به استقلال کمک کند.

* چه تیم‌هایی را شانس قهرمانی در لیگ هجدهم می‌دانید؟

  الان زود است در این مورد صحبت کنیم اما چند تیم خیلی خوب یارگیری کردند که با توجه به آنها می‌توان ذوب‌آهن، سپاهان و پرسپولیس و حتی استقلال را شانس‌های قهرمانی دانست. سپاهان فصل گذشته شرایط خوبی نداشت اما این فصل شرایطش خیلی خوب است.