محمدرضا احمدی، گزینه مدیریت رسانه ای سایپا/ پروژه آشتی‌کنان دایی با صدا و سیما کلید خورد

محمدرضا احمدی، گزینه مدیریت رسانه ای سایپا/ پروژه آشتی‌کنان دایی با صدا و سیما کلید خورد

وب سایت فوتبالی- اخیراً محمدرضا احمدی، مجری و گزارشگر شبکه 3 سیما برای مدیریت رسانه‌ای باشگاه سایپا به علی دایی پیشنهاد شده است.

به گزارش فوتبالی به نقل از ایران ورزشی، حالا دیگر همه می دانند علی دایی رابطه چندان خوبی با صدا و سیما ندارد. او بارها در کنفرانس‌های مطبوعاتی‌اش به این موضوع تأکید کرده و حاضر نیست جایی مصاحبه کند که میکروفون‌های صدا و سیما باشند. در چنین شرایطی و با توجه به رابطه تیره و تار علی دایی و صدا و سیما اما عجیب است که اخیراً محمدرضا احمدی، مجری و گزارشگر شبکه 3 سیما برای مدیریت رسانه‌ای باشگاه سایپا به علی دایی پیشنهاد شده است. با اینکه ظاهراً علی دایی رابطه دوستانه‌ای با شخص احمدی دارد و از این جهت، همکاری این دو نفر در باشگاه سایپا کاملاً توجیه پذیر است اما اگر به احمدی به چشم یک گزارشگر و مجری صدا و سیما نگاه کنیم، آن وقت است که همکاری او با علی دایی عجیب به نظر می رسد. ضمن اینکه دایی سال‌هاست در هر تیمی که بوده حمید عباسی را به عنوان مدیررسانه‌ای به همراه خود برده و همین موضوع اعمال تغییر در این پست در تیم دایی را عجیب‌تر می کند.

نکته ای که این خبر را جالب می‌کند اما این است که به نظر می‌رسد، چنین پیشنهاد با هدف بهبود روابط دایی با صدا و سیما انجام شده باشد. به خصوص که بعید به نظر می‌رسد احمدی حاضر باشد، تمرکز خود را از صدا و سیما کم کند و صرفاً برای مدیریت فعالیت‌های رسانه ای با باشگاه سایپا و علی دایی همکاری کند. با این حال اما اگر صحبت از پروژه آشتی‌کنان دایی با صدا و سیما در میان باشد، هرچیزی امکان پذیر است. چه برسد به انتخاب مدیررسانه‌ای یک باشگاه از جمع صدا و سیمایی‌ها.

این طور که به نظر می‌رسد، قهر دایی، اهالی صدا و سیما را خیلی ناراحت کرده که حاضر نیستند بیشتر از این به قطع ارتباط علی دایی با صدا و سیما ادامه دهند و دنبال راهکارهایی برای برقراری دوباره این ارتباط هستند.