قانون‌شکنی چلسی و منچستریونایتد در مورد زمان بازگشت ملی‌پوشان

قانون‌شکنی چلسی و منچستریونایتد در مورد زمان بازگشت ملی‌پوشان

مارکوس رشفورد</span>

ساندی تایمز روز سه شنبه در خبری مدعی شده که بندی در قراردادهای حرفه ای بازیکنان وجود دارد که به تمام بازیکنان اجازه 5 هفته استراحت در سال را می دهد که سه هفته آن می تواند به صورت متوالی باشد. 

راشفورد و جونز روز چهارشنبه بعد از گذراندن تنها دو هفته و نیم تعطیلات به دلیل حضور در دیدار رده بندی جام جهانی با تیم انگلیس به تمرینات یونایتد خواهند پیوست. لوفتوس چیک که یکی دیگر از اعضای تیم گرت ساوت گیت در روسیه بود نیز به تمرینات بازگشته و روز دوشنبه تحت نظر سرمربی جدید، مائوریزیو ساری، تمرین کرده است. 

ژوزه مورینیو

صحبتی مبنی بر تحت فشار بودن این سه بازیکن برای بازگشت به تمرینات نشده است. با این حال ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، اعلام کرده که امیدوار است پوگبا، لوکاکو و ژسه لینگارد نیز که در مراحل پایانی جام جهانی حضور داشتند، از راشفورد و جونز پیروی کرده و با بازگشت زود هنگام خود به تیم کمک کنند. 

در عین حال برناردو سیلوا درخواست پپ گواردیولا برای کوتاه کردن تعطیلات خود را پذیرفت و به تعطیلات منچسترسیتی بازگشت. هرچند او به دلیل حذف پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی در برابر اروگوئه از تعطیلات سه هفته ای خود استفاده کرده بود. 

فیفا پرو، اتحادیه بازیکنان فوتبال، روز سه شنبه نگرانی خود در زمینه نداشتن استراحت کافی برای بسیاری از بازیکنان در این تابستان را اعلام کرد.