مسی، کاپیتان جدید بارسلونا

مسی، کاپیتان جدید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آرژانتینی امروز از تعطیلاتی که با خانواده اش در ایبیزا و کارائیب سپری کرد، به تمرینات باز خواهد گشت. او که یک جام جهانی نا امیدکننده پشت سر گذاشت، باتری هایش را شارژ کرد و حالا هدفش این است که با تیم بارسا، به بلندترین عرصه ها برسد و دوباره قهرمانی را کسب کند.


به جدایی آندرس اینیستا، مسی حالا کاپیتان اول آبی اناری ها خواهد بود. او از امروز تلاش های خود برای دیدار سوپرکاپ را که در روز دوازدهم آگوست برگزار خواهد شد، شروع می‌کند امروز، اینکه بدانیم والورده چقد روی مسی برای دیدار سوپرکاپ حساب کرده دشوار است ولی مسیر بر این است که ستاره شماره 10 بارسا در بهترین شرایط به تیم بازگردد.


مسی به همراه پیکه و آلبا به تمرینات اضافه خواهد شد، او به کمپ خوان گمپر خواهد رفت و در تست های پزشکی شرکت می‌کند. او که 30 روز در تعطیلات بود، حالا انگیزه های بالایی دارد که با تمام توان در ترکیب تیمش ظاهر شود.


برای اولین بار پس از 9 سال، فصل برای مسی بدون حضور رقیب مستقیمش، رونالدو در لالیگا آغاز می‌شود. برخی معتقدند که این موضوع ممکن است روی انگیزه های مسی هم تاثیرگذار باشد. ستاره آرژانتینی اما اهداف بزرگی در سر دارد. او که از لحاظ مجموع گل و پاس گل در فصل گذشته نفر اول اروپا بود، می‌خواهد با تیمش برای اولین بار پس از سه سال، قهرمانی چمپیونزلیگ را جشن بگیرد.


هدف: توپ طلا


مسی همواره تاکید داشته که جام‌های تیمی برای او مهم ترین هستند ولی نباید فراموش کرد که او در رقابتی مهم با رونالدو برای کسب توپ طلا قرار دارد. او و کریستیانو، هر دو 5 بار این عنوان را کسب کرده اند و هر کدام که موفق به کسب آن شود، از رقیب جلو خواهد زد. با فصل خوبی که او در بارسا پشت سر گذاشته، شانس خوبی برای کسب این عنوان وجود دارد، هر چند رونالدو نیز چمپیونزلیگ را به دست آورده است.


هدف دوم: تلاش برای رکوردشکنی


جدایی اینیستا نه تنها بازوبند را به مسی می‌رساند، بلکه فوق ستاره آرژانتینی را در جایگاهی قرار می‌دهد که می‌تواند برای شکستن رکورد تلاش کند. تا به اینجا، مسی و اینیستا 31 جام کسب کرده اند ولی ممکن است این رکورد خیلی سریع به نام مسی بخورد. در حقیقت اگر بارسا در سوپرکاپ قهرمان شود، مسی موفق ترین بازیکن تاریخ بارسلونا لقب خواهد گرفت.