عزیزی: قوانین اجازه می‌داد مقابل سایپا 7 تعویض دیگر هم انجام می‌دادم!

عزیزی: قوانین اجازه می‌داد مقابل سایپا 7 تعویض دیگر هم انجام می‌دادم!

وب سایت فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: در بازی با سایپا تیم ما از نظر بدنی مشکل داشت و اگر قوانین اجازه می‌داد به جز آن 3 بازیکن، 7 بازیکن دیگر تیمم را هم عوض می‌کردم.

به گزارش فوتبالی به نقل از خبرگزاری فارس،خداداد عزیزی در گفت‌و‌گویی در خصوص شکست تیمش مقابل سپیدرود در هفته اول لیگ برتر گفت: ما شرایط بدنی خوبی نداشتیم و من قبل از بازی در کنفرانس مطبوعاتی که داشتیم گفتم که در سه چهار هفته اول به مشکل می‌خوریم.

وی افزود: من از بازیکنانم در هفته اول توقع صد در صدی نداشتم و می‌دانم زمان می‌برد تا تیم به آمادگی کامل برسد.می‌دانستم در بازی اول از دقیقه 60-70 کم می‌آوریم و دیدید که این اتفاق افتاد.

سرمربی سپیدرود تاکید کرد:من در بازی با سایپا 3 تعویشض کردم اما اگر قانون اجازه می‌داد به جز گلر، 7 بازیکن دیگر را هم عوض می‌کردم!بازیکنان من انصافا در این مدت آماده‌سازی خوبی نداشتند و مرتب دچار مشکل انتخاب مالکیت و استرس این گونه مسائل بودند.

عزیزی در خصوص دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته دوم گفت: بازی سختی در پیش داریم و من فکر می‌کنم آنها تیم فوق العاده‌ای دارند. سپاهان همیشه مدعی بوده و من امیدوار هستم مقابل آنها بازی خوبی انجام بدهیم. کار ما سخت است ولی مطمئن هستیم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.