محمد دایی: منتظر بازگشت اخباری بودیم ولی تصمیم دیگری گرفت/ برای حضور موفق در ۳ جام باید تقویت شویم

محمد دایی: منتظر بازگشت اخباری بودیم ولی تصمیم دیگری گرفت/ برای حضور موفق در ۳ جام باید تقویت شویم

وب سایت فوتبالی- مربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما برای اینکه در ۳ جام موفق باشیم باید در ۲-۳ پست تقویت شویم.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، محمد دایی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: خداراشکر بازی اول‌مان خوب بود و تیم ما خیلی خوب بازی کرد و به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم، سپیدرود هم تیم خوبی بود منتها از لحاظ بدنی به مشکل خوردند ولی قطعا در آینده به شرایط آرمانی می‌رسند. بازی سختی مقابل پیکان خواهیم داشت، ما مطمئنا برای برد در این بازی شرکت می‌کنیم.

وی درباره جذب بازیکن جدید در سایپا گفت: تیم ما در سال قبل در چند پست مشکل داشت و متاسفانه نتوانستیم آن مشکلات را حل کنیم. امسال هم توانستیم یک تعداد بازیکن اضافه کنیم اما متاسفانه در چند پست همچنان مشکل داریم. ما برای اینکه بتوانیم در 3 جام موفق باشیم باید در 2-3 پست  تقویت شویم. 

دایی درباره حضور علیرضا حقیقی در سایپا  عنوان کرد: ما با این بازیکن صحبت کردیم ولی هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. 

مربی تیم فوتبال سایپا درباره دلیل جدایی اخباری اظهار داشت: اختلاف خاصی نبود او جزو خوب‌های فوتبال ایران است ولی نتوانست آن طور که باید و شاید توانایی‌هایش را در سایپا نشان دهد. اخباری دوست داشت که جایی باشد که در همه بازی‌ها شرکت کند، منتها این جا شرایط طوری است که هر کس آماده‌تر است بازی می‌کند. ما تا الان منتظر اخباری بودیم که به تمرینات برگردد ولی تصمیم دیگری گرفته است.

وی درمورد شرایط رضا اسدی هم گفت: فکر می‌کنم یک پیشنهاد خارجی دارد، ولی راهی که برای این کار در پیش گرفته اشتباه است، باشگاه در جریان کارهای او هست.