فلاح‌زاده: تاکنون ندیده بودم تیمی در هفته اول هماهنگ باشد/ از سال‌های گذشته طلب دارم

فلاح‌زاده: تاکنون ندیده بودم تیمی در هفته اول هماهنگ باشد/ از سال‌های گذشته طلب دارم

وب سایت فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گفت: هماهنگی تیم در بازی اول برابر سپیدرود خوب بود.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، حامد فلاح‌زاده در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: با توجه به بازیکنانی که در نقل و انتقالات از دست دادیم، بازیکنان خوب و با کیفیتی هم توسط آقای دایی جذب شدند. در بازی اول در لیگ برتر برابر سپیدرود نتیجه خوبی گرفتیم و امیدمان برای کسب نتیجه بیشتر شد.

وی افزود: هم در نیمه نخست و هم نیمه دوم از حریف سرتر بودیم و پنالتی هم از دست دادیم. هماهنگی ما در بازی نخست خوب بود. چند سالی که بازی می‌کنم، ندیده بودم تیمی در هفته اول این چنین هماهنگ باشد. این موضوع هم به مدل تمرینات بازمی‌گردد.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سؤال که هدف‌گذاری این تیم برای فصل پیش رو چه عنوانی است، گفت: هدف‌گذاری را در وهله اول باشگاه تعیین می‌کند. اگر به مانند سال گذشته، نظم مالی خوب باشد، کیفت کار بیشتر می‌شود و در نتیجه‌گیری بهتر عمل می‌کنیم. سال گذشته به نوعی سهمیه آسیا را کسب کردیم و امسال هم با توجه به شرایطی که داریم، این عنوان دور از دسترس نیست.

فلاح‌زاده در رابطه با مشکلات مالی سایپا تصریح کرد: فصل گذشته خوب بود، اما خیلی از بازیکنان هستند که از سال‌های گذشته طلبکار هستند. خودم حساب کردم که اگر طلب‌هایم را کم کنند، فصل گذشته 20،30 درصد پول گرفته‌ام. من از سال‌های گذشته طلب دارم، هر چند که پرداختی‌های سال گذشته بد نبود.