گرت بیل بدون رونالدو بازیکن دیگری است

گرت بیل بدون رونالدو بازیکن دیگری است

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام رونالدو پس از حرف و حدیث های بسیار رئال را ترک کرد و حالا خط حمله رئال دیگر مثلث BBC را به خود نخواهد دید و در عوض با گرت بیل، بنزما و وینیسیوس، شاهد مثلث BBV در این تیم خواهیم بود.

واضح است که در غیاب رونالدو، رئال باید بتواند خلا 50 گلی که او به طور متوسط در هر فصل به ثمر می رساند را به نحوی جبران کند و عجیب اینکه، تا به اینجا هیچ بازیکنی برای جانشینی فوق ستاره پرتغالی جذب نشده است. مدیران رئال معتقدند که حالا بیل باید وظایف رونالدو را بر عهده بگیرد و او رهبر جدید کهکشانی ها در میدان خواهد بود.

از سال 2013 که بیل به رئال پیوست، در 27 بازی او در غیاب رونالدو، ستاره اول رئال در میدان بوده است. حاصل کار 21 پیروزی، 2 تساوی و 4 شکست بوده و  بیل 22 گل نیز به ثمر رسانده است؛ به عبارتی متوسط 0.8 گل در هر بازی.

بیل در مجموع 88 گل در 189 بازی برای رئال به ثمر رسانده و متوسط گلزنی او 0.46 گل در هر بازی است که فاصله ای آشکار با آماری دارد که او در غیاب رونالدو از خود به جای گذاشته است.

در واقع می توان گفت که بیل با حضور رونالدو، نیمی از توانایی هایش در زمین محدود می شد اما در غیاب رونالدو و زمانی که مسئولیت اول گلزنی روی دوش او بود، موفق تر از همیشه عمل کرده است.