جمع بندی نهایی برای اعزام تیم زیر 21 سال‌ها به جاکارتا

جمع بندی نهایی برای اعزام تیم زیر 21 سال‌ها به جاکارتا

وبسایت رسمی فوتبالی- در جلسه امروز ستاد‌ بازی‌های آسیایی در مورد نحوه اعزام تیم امید به بازی‌های آسیایی بحث  و تبادل نظر شد و در نهایت حاضران در مورد اعزام تیم زیر 21 سال به جمع بندی رسیدند.

به گزارش فوتبالی، جلسه ستاد بازی‌های آسیایی امروز در کمیته المپیک برگزار شد و در این جلسه چند ساعتی در مورد وضعیت تیم امید و نحوه اعزام آن به مسابقات آسیایی بحث و گفت و گو شد.

  

کادرفنی تیم امید قصد دارد با وجود شرایط سنی زیر 23 سال در بازی‌های آسیایی تیم زیر 21 سال که بازیکنان آن می‌توانند در رقابت‌های انتخابی المپیک به میدان بروند را به مسابقات اعزام کنند تا بازیکنان برای رقابت‌های انتخابی المپیک تجربه لازم را کسب کنند.

  

در همین راستا در جلسه امروز برخی مدعی بودند با توجه به قرار گرفتن تیم امید در گروه مرگ و حضور تیم‌های قدرتمندی مثل عربستان، کره شمالی و میانمار بهتر است با تیم زیر 23 سال به مسابقات اعزام شویم.

  

برخی دیگر هم معتقد بودند بهتر است از بازیکنان زیر 21 سال استفاده شود و با آینده نگری و نگاهی وسیع‌تر  باعث پیشرفت این بازیکنان برای موفقیت در انتخابی المپیک شوند. همچنین استفاده از بازیکنان این رده سنی باعث می‌شود با باشگاه‌ها برای حضور بازیکنان در اردوی تیم امید دچار چالش جدی نشوند.

  

در پایان جلسه جمع بندی صورت گرفته به این منجر شد که تیم امید با بازیکنان زیر 21 سال در جاکارتا حضور یابد.