معاون ترابزون‌اسپور: مشکل کوچکی بود که حل شد

معاون ترابزون‌اسپور: مشکل کوچکی بود که حل شد

به گزارش "ورزش سه"، خیرالدین حاجی‌صالح‌اوغلو معاون باشگاه ترابزون در مراسم امضای قرارداد حسینی گفت " اینجا در مقابل مقر ترابزون در بندرگاه قایق‌های تفریحی متعلق به ترابزون، امضای قرارداد با چنین بازیکنی در هیچ کجای دنیا نظیر ندارد. ترابزون مثل همیشه امروز هم با شکل و شمایل خاص خودش مراسم امضای قرارداد را برگزار می‌کند".


حاجی‌صالح‌اوغلو در ادامه گفت:" دوست جدیدمان را مدتی است که می‌شناسید. فقط برای معرفی رسمی او به شما یک مشکل کوچک وجود داشت که آن هم حل شده است. به همین خاطر او امروز رسماً به ترابزون‌اسپور ملحق می‌شود. امیدواریم در ترابزون‌اسپور موفقیت‌های زیادی بدست بیاورد. هم برای او و هم برای باشگاه‌مان روزهای خوب آرزو می‌کنیم. انشاالله ما را روسفید خواهد کرد".


حاجی‌صالح‌اوغلو درباره‌ی باشگاه استقلال هم گفت:" وقتی انتقال بازیکن از کشوری به کشور دیگر انجام می‌شود، باید افرادی باشند که برای انجام معامله به دو تیم کمک کنند. افراد باتجربه‌ای که بتوانند بین دو باشگاه ارتباط برقرار کنند. در این مورد هر دو طرف حسن‌نیت نشان دادند تا ماجرا فیصله پیدا کند. در این انتقال باید از نقش دوست‌مان اوزر بایراکتار از هیات‌مدیره‌ی باشگاه هم تشکر کنم. او به ایران رفت و ماند تا مشکلات حل شده و ماجرا فیصله پیدا کند. از او تشکر می‌کنیم ".