نورمحمدی: بزرگ‌ترین مدافعان دنیا هم اشتباه می‌کنند

نورمحمدی: بزرگ‌ترین مدافعان دنیا هم اشتباه می‌کنند

حامد نورمحمدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره دیدار گذشته پارس جنوبی مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: بازی خوبی مقابل فولاد به نمایش گذاشتیم. با اینکه هفته اول لیگ بود و نفرات جدید به تیم مان اضافه شده اند، ما عملکرد مطلوبی داشتیم اما نتوانستیم از موقعیت هایی که به دست می آوریم استفاده کنیم. در این مسابقه بدشانس بودیم و به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم.
وی درباره اشتباهات مجتبی لطفی در بازی با فولاد و عذرخواهی او از هواداران و اعضای تیم تاکید کرد: این اشتباهات برای هر بازیکنی در فوتبال پیش می آید. بزرگترین مدافعان دنیا هم اشتباه می کنند و فکر می کنم نباید مجتبی را سرزنش کنیم. او آنقدر بازی های زیاد و خوب برای پارس جنوبی انجام داده که نخواهیم با یک مسابقه عملکردش را بسنجیم. قطعا مجتبی جزو بهترین ها است و من شک ندارم در آینده همان بازی های فوق العاده را از او خواهید دید.


مدافع پارس جنوبی با اشاره به دیدار آینده تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: این بازی خانگی است و ما حتما باید پیروز شویم و 3 امتیاز را بگیریم. هرگز کار راحتی نداریم اما محکوم به پیروزی هستیم و امیدوارم بتوانیم با کسب 3 امتیاز هواداران را خوشحال کنیم.


نورمحمدی در پایان افزود: شک ندارم هواداران خوب مان در این بازی نیز حامی ما خواهند بود. ما برای شادی این هواداران هر کاری می کنیم و امیدوارم با حمایت آنها و تلاش بازیکنان بتوانیم در روز بازی با نفت عملکرد فوق العاده ای داشته باشیم و 3 امتیاز را مال خود کنیم.