پیشنهاد ۳۰ میلیون پوندی چلسی برای جذب آرون رمزی

پیشنهاد ۳۰ میلیون پوندی چلسی برای جذب آرون رمزی

سایت رسمی فوتبالی - به گزارش دیلی میل چلسی آماده است تا پیشنهادی ۳۰ میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن هافبک آرسنال آرون رمزی ارائه کند.

تنها یک سال دیگر از قرارداد رمزی با آرسنال باقی مانده و مذاکرات پیرامون تمدید قرارداد موفقیت‌آمیز نبوده است.

به همین دلیل آرسنال ترجیح می‌دهد این بازیکن تیم ملی ولز را در همین تابستان به فروش برساند تا او سال بعد به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا نشود.

رمزی تقریبا تمام طول مدت فوتبال حرفه‌ای خود را در آرسنال پشت سر گذاشته است.

این بازیکن در سال ۲۰۰۸ با قیمت ۵.۷ میلیون پوند از کاردیف سیتی به توپچی‌های لندن پیوست.

او در این مدت ۳۳۱ بازی برای آرسنال انجام داده، ۵۹ گل به ثمر رسانده و ۵۷ پاس گل نیز ارسال کرده است. این بازیکن همچنین در کسب ۳ قهرمانی جام اتحادیه و ۲ قهرمانی جام خیریه انگلیس به آرسنال کمک بسیاری کرده است. 

مائوریزیو ساری روز ۲۳ تیرماه رسما به عنوان سرمربی جدید چلسی اعلام شد و در صحبت‌های اولیه خود گفت: " من از حضور در چلسی و لیگ برتر انگلیس بسیار خوشحال هستم. این دوره ای هیجان انگیز در زندگی حرفه ای من است. من روز دوشنبه در آستانه سفر به استرالیا با همکاران و بازیکنان دیدار می‌کنم. سعی می‌کنم در این سفر بازیکنان را به خوبی بشناسم و برنامه بازی‌ها را آغاز کنم. امیدوارم بتوانیم فوتبال جذابی برای هواداران خود ارائه دهیم و به این ترتیب در انتهای فصل از مدعیان کسب جام باشیم چرا که این باشگاه شایستگی قهرمانی را دارد. "

چلسی پیش از این جورجینیو بازیکن تیم سابق ساری را به خدمت گرفته است و به نظر می‌رسد رمزی آخرین خرید باشگاه برای تیم جدید ساری باشد.

با وجود پیشنهاد و مذاکرات چلسی، الکساندر لاکازت مهاجم آرسنال از حضور رمزی در این تیم دفاع کرده است: " آرون ۱۰ سال در این باشگاه بازی کرده و مانند اسطوره تیم است. ما باید برای تمام خدماتی سپاسگزار باشیم و نباید فراموش کنیم که کیفیت او به بهتر شدن تیم کمک می کند. او ثبات و کیفیت و قدرت رهبری را با خود به تیم می آورد. او همچنین الگوی تمام بازیکنان جوان در باشگاه است بنابراین ما به او در این تیم نیاز داریم. "