کاظمی: بچه‌های ما تشنه موفقیت هستند

کاظمی: بچه‌های ما تشنه موفقیت هستند

به گزارش "ورزش سه"، کاظمی در گفت و گو با ورزش سه در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس پاکدشت می گوید: ما در حال پشت سر گذاشتن یک اردو هستیم و سعی کردیم در کوتاه ترین زمان ممکن بازیکنان مورد نظرمان را انتخاب کنیم و تیم ما برای فصل آینده تقریبا به صورت کامل بسته شده است. البته نکته مهم این است که ما در زمینه جذب بازیکن، انجام تمرینات بدنسازی و همچنین انجام کارهای تاکتیکی زمان لازم را در اختیار نداشتیم و طبیعتا این موضوع کار ما را سخت کرده. با این حال تلاش می کنیم تا برای شروع لیگ به بهترین شرایط ممکن برسیم.


کاظمی در ادامه حرف هایش می گوید: بچه های ما تشنه موفقیت و تشنه بازی کردن در لیگ دسته اول هستند. آنها می خواهند خودشان را ثابت کنند و ما سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که انگیزه زیادی برای نشان دادن خودشان در فصل جدید داشته باشند. من معتقدم که این موضوع می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.


کاظمی در قسمت دیگری از حرف هایش تاکید می کند: باید از زحمات سامقانی مالک باشگاه تشکر کنم. ایشان هم در جایگاه خودش تلاش می کند تا تیم ما کمترین مشکل را داشته باشد. ما زمان زیادی نداریم تا خودمان را به شرایط ایده آل برسانیم به همین خاطر سخت کار می کنیم تا بتوانیم این عقب ماندگی را که از لحاظ زمانی با آن مواجه شدیم جبران کنیم.