عبدالله‌زاده: مقابل نفت در دفاع خوب بودیم و فقط زیاد حمله نکردیم/ محرومیت هواداران قانون خوبی نیست

عبدالله‌زاده: مقابل نفت در دفاع خوب بودیم و فقط زیاد حمله نکردیم/ محرومیت هواداران قانون خوبی نیست

وبسایت رسمی فوتبالی- مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: مقابل نفت مسجد سلیمان حمله زیادی نکردیم اما در کار دفاعی کل تیم خوب بود. با هماهنگی بیشتر و اضافه شدن مهره‌های جدید کم کم به شرایط بهتری می‌رسیم.

به گزارش فوتبالی، علی عدالله زاده در مورد تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته اول لیگ برتر، گفت: مسجد سلیمان بسیار گرم بود. فکر کنم گرمای هوا به 50 درجه هم رسید. البته ما به این مسئله عادت داریم. هر سه مهره خط دفاعی تراکتورسازی سابقه حضور در گرمای خوزستان را دارند. من و محمد طیبی و محمد اهل شاخه خوزستانی هستیم و به این وضعیت عادت داشتیم و خیلی اذیت نشدیم. در کل در آن هوای گرم و با حضور هواداران حریف کار سخت است. اینکه دروازه را بسته نگه داشتیم عملکرد خوبی است.

  

وی افزود: روی نیمکت 2 بازیکن بیشتر نداشتیم. با 14 نفر به آنجا رفتیم و در این وضعیت خوب کار کردیم. در جلوی زمین یک مقدار نا هماهنگی وجود دارد و دلیل آن این است که بازیکنان در پست خودشان نیستند. مثلا هافبک را در خط حمله استفاده کردیم و آنها تا بخواهند با شرایط آن پست وفق پیدا کنند مدتی زمان می‌برد. دو بازیکن خارجی تیم  که مهاجم و هافبک هجومی هستند با اضافه شدن به تیم شرایط ما را از لحاظ هجومی بهتر می‌کنند. به امید خدا در مسابقات بعدی از لحاظ هجومی هم شرایط بسیار بهتری پیدا خواهیم کرد.

  

مدافع تراکتورسازی در مورد استفاده جان توشاک از از سیستم سه دفاعه و اینکه آیا با توجه به اینکه در فوتبال ایران اکثر تیم‌ها با 4 دفاع بازی می‌کنند این مسئله کار را از لحاظ هماهنگی برای آنها سخت کرده یا نه؟ اظهار داشت: در این سیستم 3-4 سال قبل زیر نظر کارلوس مانوئل پرتغالی در صنعت نفت آبادان بازی کردم. این سبک برای من فضای جدیدی نبود و کاملا با آن آشنا بودم. محمد طیبی هم می‌گوید قبلا در این سیستم بازی کرده است. فقط محمد اهل شاخه در دفاع سه نفره بازی نکرده بود که او هم خیلی زود خودش را با این موضوع وفق داد. بعد از بازی هم توشاک در مصاحبه خود از دفاع و دروازه‌بان راضی بود. در بازی های دوستانه هم خیلی کم گل خوردیم و در مقابل نفت مسجد سلیمان هم به حریف موقعیت ندادیم. آنها فقط روی ضربات ایستگاهی خطرهایی را ایجاد کردند. در کل این سیستم خوب است و تیم در دفاع ضربه نمی‌خورد. در قسمت جلو هم چون یک تعداد بازیکن غیر تخصصی بازی می‌کنند نیاز به زمان هست. با اضافه شدن دو بازیکن خارجی هم خیلی از مشکلات حل خواهد شد. اگر دفاع خوب باشد و خط حمله هم گلزنی کنند وضعیت خوب خواهد شد.

  

عبدالله‌زاده در مورد اینکه تراکتورسازی در سفر خود از پرواز اختصاصی استفاده کرد، گفت: محمدرضا زنوزی لطف کرد و این جت را در اختیار تیم قرار داد. این مسئله در روحیه و شخصیت بازیکن تاثیر می‌گذارد. وقتی بازیکن می‌بیند اینطور برای او ارزش قائل می‌شوند این مسئله در طرز فکر او تاثیر مثبت می‌گذارد و می‌تواند خودش را در یک شرایط حرفه‌ای ببیند. این مسئله باعث می‌شود بازیکن حرفه‌ای فکر کند و حرفه‌ای زندگی کند. این امکانات برای تیم بسیار مثبت است.

  

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه چه ارزیابی از دیدار هفته دوم تیمش مقابل نساجی مازندران دارد، خاطرنشان کرد: نساجی در زمین خودش باخت اما در هفته‌های  اول چیزی مشخص نیست. تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان و ... با وجود نام بزرگ در هفته‌های اول آن نتیجه مدنظر را نگرفتند. مسابقات اول فصل است و بدنسازی یک مقدار تیم‌ را اذیت می‌کند. در فوتبال ایران فاصله‌ها زیاد نیست و اغلب تیم‌ها در یک سطح هستند. اینکه نساجی در زمین خودش بازنده شده دلیل بر این نیست که به تبریز بیاید و در اینجا هم نتیجه نگیرد. آنها با تمام توان و تلاش بازی می‌کنند تا بتوانند نتیجه لازم را بگیرند. نساجی هم خوب بسته شده و کار سخت است. مهمترین مسئله این است که تیم ما تکمیل شود و مطمئن باشید در آن شرایط مردم تراکتورسازی بهتری را مشاهده خواهند کرد.  ما مقابل نفت مسجدسلیمان فقط 2 بازیکن تعویضی داشتیم و حریف می‌توانست از مهره‌های مختلفی در مقابل ما استفاده کند. ما امکان تعویض نداشتیم و در پست هجومی بازیکنان کمی داشتیم.

  

وی در مورد محرومیت هواداران تراکتورسازی در دیدار مقابل نساجی مازندران، گفت:  امیر قلعه‌نویی مصاحبه زیبایی کرد و گفت جذابیت فوتبال به حضور هواداران است. این قانون خوبی نیست که هواداران محروم شوند. عباس الیاسی سرپرست باشگاه هم رایزنی‌های لازم را انجام داده تا این مشکل حل شود. اگر اجازه بدهند هواداران هر دو تیم به ورزشگاه بیایند جذابیت بازی خیلی بیشتر خواهد شد.

  

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه آیا از صنعت نفت طلبکار است، اظهار داشت: هنوز طلبم را از صنعت نفت نگرفتم.بابت سه سال از صنعت نفت پول می‌خواهم.  هنوز اقدامی نکرده‌ام. قرار شده جلسه‌ای برگزار کنیم تا ببینیم در این مورد به چه نتیجه‌ای می‌رسیم.

  

وی در مورد اینکه آیا شکایتی برای مطالبات خود کرده، گفت: خیر هنوز اقدامی نکردم.

  

عبدالله زاده‌ در پایان، تصریح‌ کرد: از هواداران می‌خواهم صبور باشند و به تیم فرصت دهند تا هر چه زودتر به شرایط خوبی برسیم. چون تیم کامل نبود یک مقدار از لحاظ کیفی شرایط خوبی نداشتیم. ما حمله زیادی نکردیم اما در کار دفاعی کل تیم خوب بود. با هماهنگی بیشتر و اضافه شدن مهره‌های جدید کم کم به شرایط بهتری می‌رسیم.