پیروزی پرگل شاگردان ناگلزمان در بازی تدارکاتی

 پیروزی پرگل شاگردان ناگلزمان در بازی تدارکاتی

به گزارش ورزش سه، هوفنهایم امسال در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد ولی هیرنفین فصل گذشته در لیگ دسته‌یک هلند مقام هشتم را بدست آورده بود. هوفنهایم در بازی دیروز از نظر روحی- روانی به مراتب سرزنده‌تر از حریفش به نظر می‌رسید و با حملاتی گزنده بارها و بارها روی دروازه‌ی تیم هلندی خطرساز شد. 
هوفنهایم نشان داد که در آستانه‌ی شروع فصل جدید آمادگی خوبی دارد. البته هوفنهایم در خط دفاع همچنان مشکلاتی دارد ولی قاسم نوهو بازیکن غنایی که تازه به هوفنهایم منتقل شده و اولین بازی خود را برای این تیم انجام می‌داد، نشان داد که برای تقویت خط دفاعی هوفنهایم خرید مناسبی بوده است.

یولیان ناگلزمان، سرمربی هوفنهایم که از پیروزی قاطع شاگردانش بسیار راضی به نظر می‌رسید بعد از مسابقه به خبرنگاران گفت:" ما خیلی خوب بودیم. در میدان حضورمان را به حریف دیکته کردیم و مالکیت توپ را کاملاً در اختیار داشتیم. ما تمام عناصر لازم برای موفقیت را در این بازی به نمایش گذاشتیم. از ضدحمله‌های موثر گرفته تا گل‌هایی که زیبا به ثمر رسید."

هوفنهایم در دو فصل گذشته و با حضور ناگلزمان روی نیمکت این تیم، به یکی از مدعیان بوندس لیگا تبدیل شده و همین مسئله باعث شد تا باشگاه های بزرگی به دنبال این مربی جوان و موفق باشند.