میانگین سنی بالا سپیدرود؛ بلای جان خداداد

میانگین سنی بالا سپیدرود؛ بلای جان خداداد

وب سایت رسمی فوتبالی- میانگین سنی بالای بازیکنان سپیدرود در فصل جاری یکی از نکاتی است که به طور حتم بر روی عملکرد این تیم تاثیر می گذارد.

به گزارش فوتبالی، با نگاهی به ترکیب تیم سپیدرود رشت می توان دریافت که این تیم دارای میانگین سنی بالای است. سپیدرود در اولین بازی خود در برابر سایپا با میانگین سنی 29 سال و پنج ماه به میدان رفت که این نشان از میانگین سنی بالای این تیم دارد. البته خداداد عزیزی در پایان بازی اعلام کرد که از روش بازی بازیکنان خود تا قبل از دقیقه 60 راضی است اما بعد از دقیقه 60 روش بازی این تیم تغییر کرد و نتوانستند سربلند از بازی خارج شوند و یک باخت سه بر صفر را در برابر شاگردان دایی در کارنامه خود ثبت کردند.

خداداد در این بازی سه تعویض انجام داد اما نتوانست میانگین سنی زیاد تیم خود را در مقابل تیم  جوان علی دایی کاهش دهد. محمدرضا مهدوی با 37 سال سن یکی از مسن ترین بازیکنان سپیدرود محسوب می شود که عزیزی اولین تعویض خود را به وی اختصاص داد و محمد لطفی را وارد زمین بازی کرد. پس از سه تعویض توسط عزیزی میانگین سنی سپیدرود به 27 سال و 9 ماه رسید.

سپیدرود در این فصل 12 بازیکن فصل گذشته خود را کنار گذشت و بجز سه بازیکن با سن های زیر 25 سال بقیه بازیکنان از میانگین سنی بالایی برخوردار هستند که این باعث شده تا بازیکنان سپیدرود با توجه به فشار بازی های لیگ برتر در دقایق پایانی باز نتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند که این نکته مورد اعتراض هواداران و حتی خود عزیزی در کنفرانس خبری شد.

سپیدرود در دومین دیدار خود باید در مقابل سپاهان اصفهان قرار بگیرد که رویارویی شاگردان عزیزی در مقابل شاگردان امیرقلعه نوعی می تواند عیار واقعی سپیدرود را مشخص کند. قلعه نویی سال گذشته در رشت توانسته با تیم ذوب آهن در مقابل سپیدرود به برتری دست پیدا کند. بازی سپیدرود در برابر سپاهان در چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل برگزار می شود که این موضوع می تواند تاثیر زیادی بر روی بازی بازیکنان سپاهان داشته باشد.