برنامه عجیب مورینیو برای نمانیا ماتیچ

برنامه عجیب مورینیو برای نمانیا ماتیچ

سایت رسمی فوتبالی - بنا به خبرهای رسیده اگر مورینیو نتواند مدافعان مورد نظر خود در این تابستان را به خدمت بگیرد قصد دارد از ماتیچ در قلب خط دفاعی خود استفاده کند.

منچستر با بازیکنان بسیاری که در پست دفاع وسط توپ می‌زدند مذاکره کرد اما هنوز نتوانسته بازیکن دلخواه خود را به خدمت بگیرد. به گزارش اکسپرس مورینیو قصد دارد برای پر کردن جای خالی در دفاع خود از یک هافبک کمک بگیرد.

این موضوع این سوال را در ذهن ایجاد می کند که در میانه میدان چه اتفاقی خواهد افتاد اما ماتیچ آماده است تا در هر پستی که مربی بخواهد بازی کند.

مورینیو درباره باشگاه رقیب خود لیورپول نیز صحبت هایی را مطرح کرده است. او مدعی شده که خرج کردن مبالغ هنگفت برای بازیکنان و سرمایه گذاری درست می تواند آنها را به مقام قهرمانی فصل بعد لیگ برتر برسد. او همچنین به فشاری که روی یورگن کلوپ و بازیکنانش وجود دارد نیز اشاره کرده است.

" اگر پولدار هستید سرمایه گذاری دارید بهتر است آن را در بانک نگه دارید چرا که سود ها بسیار پایین است. مشکل این است که باید درست سرمایه گذاری کنید و در واقع لیورپولی‌ها موفق به انجام این کار شده اند چون تمام بازیکنانی که خریداری کردند بازیکنان با کیفیتی هستند و من برای آنها خوشحالم. من خوشحالم که می‌توانم لبخند بزنم و این را بگویم. شما می توانید نظر خود را تغییر دهید و به عنوان یک فرد تغییر کنید. این اتفاق جالب اما عادی است. شاید این فصل لیورپول بتواند قهرمان لیگ برتر شود. اگر بخواهیم عادلانه بگوییم با توجه به سرمایه‌گذاری که آن ها فصل قبل و در ماه ژانویه و در تابستان امسال انجام داده اند که شاید بتواند رکورد لیگ برتر را به نام خود کند، و با توجه به اینکه آنها در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته نیز حضور داشتند پس یکی از اصلی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی در این لیگ خواهند بود. "