سوکراتیس: آرسنال دفاع شکننده‌اش را ترمیم می‌کند

سوکراتیس: آرسنال دفاع شکننده‌اش را ترمیم می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در فصل گذشته‌ی لیگ برتر 51 گل دریافت کرد، 24 گل بیشتر از قهرمان لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی. توپچی‌ها لیگ را با کسب مقام ششم به پایان برده و برای دومین سال پیاپی نتوانستند به لیگ قهرمانان اروپا راه یابند.


سوکراتس که با قراردادی با مبلغ فاش‌نشده از دورتموند به آرسنال ملحق شده می‌داند که برای بهبود وضعیت دفاعی شکننده‌ی توپچی‌ها به لندن فراخوانده شده است.


سوکراتس گفت:" من به اینجا آمده‌ام تا در وهله‌ی اول نشان دهم که یک مدافع هستم. البته یک مدافع هم باید بازی با توپ را بلد باشد. در پنج شش سال گذشته فوتبال تغییرات زیادی کرده. خیلی از مربی‌ها و خیلی از تیمها این روزها فقط به این فکر می‌کنند که چطور باید بازی کنند و کسی به فکر چطور دفاع کردن نیست. ولی با حضور مربی جدید آرسنال ما روی موقعیت‌هایی کار می‌کنیم که توپ را در اختیار نداریم و باید بدانیم در این شرایط چه کار باید کرد. این موضوع خیلی مهمی است".

سوکراتیس در ادامه گفت:" سرمربی ما از همان روز اول با ما درباره‌ی این موضوع کار کرد. روش کاری او این است که بازیکنان همه با هم روی تاکتیک‌های تیمی کار کنند. ما ویدیو‌های زیادی تماشا می‌کنیم تا به این نتیجه برسیم که  کجای کار تیم اشتباه بوده و در چه زمینه‌هایی باید بهتر کار کرد. امیدوارم امسال همه چیز خیلی بهتر از فصل گذشته باشد و معتقدم حتماً اینطور خواهد شد".