اگر مگوایر نشد، منچستریونایتد یری مینا را می خرد

اگر مگوایر نشد، منچستریونایتد یری مینا را می خرد

به گزارش ورزش سه، بعد از نمایش خوب مگوایر در جام جهانی روسیه، یونایتد مشتاق به خدمت گرفتن این دفاع وسط باشگاه لستر بود. یونایتد حتی حاضر است برای تامین هزینه‌ی 65میلیون پوندی جذب مگوایر، دو بازیکن خود ماتئو دارمیان و مارکوس روخو را بفروشد. 

مگوایر که فصل پیش به عنوان بهترین بازیکن لستر انتخاب شده بود در جام جهانی روسیه نمایش درخشانی داشت. او سال گذشته با قراردادی 17میلیون پوندی از هال به لستر منتقل شده و تنها یک سال از قرارداد پنج‌ساله‌اش با لستر را پشت سر گذاشته. 


لستر برای نگه داشتن مگوایر به او پیشنهاد دستمزدی معادل 100هزار پوند در هفته داده تا یکی از گران‌ترین بازیکنان باشگاه باشد ولی مگوایر به جاه‌طلبی معروف است و بعید نیست در صورت وجود یک پیشنهاد وسوسه‌کننده از سوی باشگاه‌های بزرگ هوایی شود. 


اما منابع نزدیک به لستر می‌گویند که فعلاً امکان رفتن مگوایر از لستر پایین است. 


شیاطین سرخ منچستر با وجود داشتن بازیکنانی مثل کریس اسمالینگ، اریک بیلی، فیل جونز، ویکتور لیندلوف و مارکوس روخو، به دنبال جذب یک دفاع وسط دیگر هستند. 


اگر یونایتد نتواند لستر را به فروش بازیکن با ارزشش ترغیب کند، ممکن است سران یونایتد به فکر جذب مدافع بارسلونا، یری مینا بیفتند. 


این ملی‌پوش کلمبیایی هم جام جهانی درخشانی را پشت سر گذاشته و در هفته‌ی پیش رو نیوکمپ را ترک خواهد کرد. 


اورتون باشگاهی است که از مدتی پیش به شدت در تلاش است مینا را به گودیسون‌پارک منتقل کند ولی حالا گفته می‌شود یونایتد ممکن است به میان آمده و رقیب اورتونی‌ها بشود. 


مینا در ماه ژانویه‌ی امسال به بارسلونا منتقل شده بود ولی بارسایی‌ها قصد دارند یکی از سهمیه‌های غیراروپایی خود را خالی کنند تا بتوانند یکی از ستاره‌هایی که هدف گرفته‌اند را به بارسلونا بیاورند.