پولیشیچ: می‌خواهم مثل امباپه طوفانی ظاهر شوم

پولیشیچ: می‌خواهم مثل امباپه طوفانی ظاهر شوم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه کیلین امباپه در روسیه درخشید و با درخشش خود در قهرمانی فرانسه در جام جهانی 2018 نقشی کلیدی داشت، 7هزار کیلومتر دورتر، ستاره‌ی زیر 20سال آمریکایی، پولیشیچ روزهایی آرام و کسالت‌بار را پشت سر می‌گذاشت. کریستین پولیشیچ به جای روسیه در آمریکا بود و به دلیل راه نیافتن تیم ملی کشورش آمریکا به جام جهانی، در تورنمنتی که به عقیده‌ی بسیاری از صاحب‌نظران یکی از پرهیجان‌ترین جامهای جهانی در حافظه‌ی میان‌مدت دنیای فوتبال بود، حضور نداشت. 


پولیشیچ که حالا برای شروع فصل جدید بوندس‌لیگا با پیراهن زردرنگ بوروسیا دورتموند آماده می‌شود گفت:" من بعد از پایان فصل گذشته سعی کردم چند هفته‌ای از فوتبال دور باشم. ولی معنایش این نیست که فوتبال و به خصوص جام جهانی را دنبال نمی‌کردم. من عاشق تماشای فوتبال هستم. به خصوص اگر جام جهانی باشد. خب معلوم است، خیلی بهتر می‌شد اگر خودم هم در جام جهانی بودم. این جام چه تورنمنت بی‌نظیری بود. نمی‌توانستم جام جهانی‌ای به این خوبی را تماشا نکنم". 


پولیشیچ در پاسخ به این سوال که آیا تماشای درخشش خارق‌العاده‌ی امباپه در روسیه به او انگیزه داده، گفت:" بله صد در صد. دیدن اینکه امباپه در جام جهانی چقدر درخشید مسلماً به من انگیزه می‌دهد. خیلی دوست دارم یک روز این اتفاق برای من هم تکرار شود. با اینحال، تماشای اینکه جوانی مثل او در جام جهانی اینطور بازی کند، خوب بود. امباپه در روسیه واقعاً عالی بود". 


پولیشیچ درباره‌ی باشگاهش بوروسیا دورتموند گفت:" ما باید از سال گذشته درسهای زیادی بیاموزیم. ما فصل گذشته به موفقیت‌هایی که دلمان می‌خواست نرسیدیم ولی با اینحال درس‌های زیادی آموختیم. امسال تیم ما تغییرات زیادی کرده و بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده‌اند. باید منتظر ماند و دید از تجربه‌ی فصل قبل چقدر درس می‌گیریم و امسال چه قدر موفق خواهیم بود".