گولووین به چلسی نه گفت و به موناکو پیوست

گولووین به چلسی نه گفت و به موناکو پیوست

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد گولووین با موناکو 30 میلیون یورو ارزش خواهد داشت. در ضمن زسکامسکو باشگاه سابق گولووین در ازای فروش‌های آینده‌ی این بازیکن از موناکو پورسانت خواهد گرفت. 


گولووین روز پنج‌شنبه در محل باشگاه موناکو تست‌های ورزشی خواهد داد و به احتمال زیاد روز جمعه قرارداد پنج‌ساله‌ای با این باشگاه فرانسوی امضا خواهد کرد. 

گولووین پیش از شروع جام جهانی روسیه به عنوان یکی از ستاره‌های آینده‌ی دنیای فوتبال شناخته می‌شد و از مدتی پیش صحبت‌هایی درباره‌ی پیوستن او به چلسی مطرح بود. وجود ارتباط‌های باشگاه آبی لندن با روسیه، انتقال گولووین به چلسی را بیش از پیش قوی می‌کرد. 


روسیه میزبان جام جهانی 2018 در آن تورنمنت بسیار فراتر از انتظار ظاهر شد و گولووین در صعود هیجان‌انگیز تیم ملی کشورش به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی نقشی کلیدی داشت و درخشش او باعث شد ارزشش در بازار نقل و انتقالات بالا برود. 


این واقعیت دارد که گولووین با چلسی در مراحل پایانی مذاکرات بوده و چلسی برای جذب او چنان جدی بوده که یوونتوس قید این هافبک روس را زده و او را به چلسی واگذار می‌کند. ولی تصمیم آبی‌های لندن برای جذب جرجینیو که او هم هافبک است باعث می‌شود گولووین دچار تردید شده و فکر کند ممکن است در لندن دقایق کمتری شانس به میدان رفتن داشته باشد. 

البته چلسی حتی بعد از جذب جرجینیو همچنان مایل به استخدام گولووین بود ولی حالا دیگر باید در جایی دیگر به دنبال یک هافبک خلاق بگردد.