پیش‌بازی سایپا-سپیدرود؛ دشمنان صمیمی

پیش‌بازی سایپا-سپیدرود؛ دشمنان صمیمی

سایت رسمی فوتبالی- سایپا و سپیدرود در حالی در هفته اول لیگ به مصاف هم می روند که رشتی ها هفته های پرحاشیه و پرتلاطمی را پشت سر گذاشته اند.

به گزارش فوتبالی، خداداد عزیزی حدودا یک ماه برای هدایت سپیدرود فرصت داشت تا تیمش را جمع و جور کند و با توجه به مشکلات مالی بازیکنان به نظر می رسد که حتی کسب تساوی هم مقابل تیم دایی برای یاران خداداد عزیزی اتفاق مثبتی قلمداد شود.

جذابیت اصلی بازی فصل گذشته سپیدرود و سایپا مربوط به رویارویی علی کریمی و علی دایی بود، دو مربی که در دوران بازی رابطه گرمی با هم نداشتند. حالا با حضور خداداد عزیزی روی نیمکت سپیدرود این دوئل باز هم جذابیت های ویژه ای خواهد داشت.سایپا که در هفته های پایانی فصل قبل تیم آماده ای نشان می داد بازیکنان مهمی نظیر صیادمنش، قلی زاده و دانشگر را از دست داده است.

مهمترین چهره در ترکیب سایپا مهدی ترابی خواهد بود. او نیم فصل را مهمان علی دایی خواهد بود و بعد از آن به پرسپولیس ملحق می شود. مسلما این بازیکن انگیزه های زیادی دارد تا با درخشش در نیم فصل اغازین در میان هواداران پرسپولیس محبوبیت کسب کند. در ترکیب سپیدرود نیز یکی از چهره های جذاب حسین کعبی خواهد بود. بازیکنی که سالها در کنار علی دایی در تیم ملی حضور داشته و یک بار دیگر رو در روی وی قرار می گیرد.

سایپا-سپیدرود

داور: سعید رحیمی مقدم
پنجشنبه چهارم مرداد 1397، ساعت 20:45