پیش‌بازی نساجی-ذوب‌آهن؛ رونمایی از نکونام در لیگ برتر

پیش‌بازی نساجی-ذوب‌آهن؛ رونمایی از نکونام در لیگ برتر

سایت رسمی فوتبالی - جواد نکونام در اولین تجربه حضورش روی نیمکت در لیگ برتر ایران باید رو در روی امید نمازی قرار بگیرد که جانشین قلعه نویی شده است.

به گزارش فوتبالی، نساجی که با عبور از حواشی لیگ برتری شدن خونه به خونه در هفته های اخیر، اولین بازیش را پس از سالها در بالاترین سطح فوتبال ایران تجربه می کند انگیزه ویژه ای برای رویارویی با ذوب آهنی دارد که چهره های مهمی را نسبت به فصل گذشته از دست داده است.

بی تردید مهمترین چهره ذوب آهن مرتضی تبریزی است. بازیکنی که حرف و حدیث هایی در مورد پیوستنش به استقلال وجود دارد و آبی پوشان اگر بتوانند مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان درخواستی ذوب آهن را جور کنند می توانند او را بخرند.تبریزی یکی از مدعیان آقای گلی لیگ است که درخشش او در هفته های اینده شاید اشتیاق استقلالی ها را برای خرید وی بیشتر کند. در نقطه مقابل حامد لک، دروازه بان فصل گذشته فولاد انگیزه زیادی برای جلب محبوبیت در میان هواداران نساجی دارد. او یکی از اولین خریدهای تیم قائمشهری بوده است.

یکی دیگر از جذابیت های مهم بازی مربوط به حضور تماشاگران پرشور قائمشهری خواهد بود که در ورزشگاه شهید وطنی قطعا هیجان زیادی را به لیگ برتر تزریق خواهند کرد.

نساجی مازندران-ذوب آهن
داور: سیدمهدی سیدعلی
پنجشنبه چهارم مرداد 1397، ساعت 20:45