رمزگشایی از یک سرقت بزرگ؛ بارسلونا- مالکوم!

رمزگشایی از یک سرقت بزرگ؛ بارسلونا- مالکوم!


به گزارش "ورزش سه"، کمتر از 24 ساعت بعد از آنکه تمامی رسانه های معتبر اروپا خبر از توافق رم و بوردو برای انتقال مالکوم را مخابره کردند، این ستاره جوان راهی بارسلونا شد؛ در ادامه ابعاد پنهان این انتقال عجیب را بررسی خواهیم کرد؛

دسامبر سال 2014

بارسا در آن مقطع علاقممند به جذب مالکوم بود اما مدیران این تیم در نهایت تصمیم می گیرند اجازه دهند که باشگاه دیگری این قمار را انجام دهد تا آنها پیشرفت مالکوم را از نزدیک دیده و بعدها در موردش تصمیم بگیرند. 2 سال بعد مالکوم راهی بوردو شد و بارسا در آن مقطع برای جذب او اقدامی نکرد.

2 هقته قبل

بارسلونا در تلاش برای جذب ویلیان بود اما هنوز اتفاق خاصی در مورد این انتقال رخ نداده بود و مدیران بلوگرانا که دریافته بودند مالکوم در آستانه انتقال به رم است علاقمند شدند با مدیر برنامه این بازیکن در یک هتل مذاکره کنند.

اگرچه مذاکرات مثبت بود ولی ویلیان همچنان اولویت اصلی بارسا بود و بازیکنان بارسلونا نیز خواستار انتقال آنتوان گریزمان به این تیم بودند.

یکشنبه

بارسلونا با پیشنهادی 65 میلیون پوندی شامل 55 میلیون نقد و 10 میلیون پاداش در تلاش برای جذب ویلیان بود و مدیریت این تیم معتقد بود این پیشنهاد قطعا پذیرفته خواهد شد زیرا با توجه به عدم راهیابی چلسی به لیگ قهرمانان، رومن آبراموویچ مشکلی با جدایی ستاره برزیلی خود ندارد.

اما با ورود مائوریتسو ساری همه چیز تغییر کرد و بارسا متوجه شد راهی برای انتقال ویلیان وجود ندارد، پس توجهات دوباره معطوف به مالکوم شد.

دوشنبه عصر

بارسلونا متوجه شد توافق مالکوم- رم با این شرایط نهایی شده است؛ 2.5 میلیون یورو در هر فصل برای بازیکن و 32 میلیون یورو به اضافه 4 میلیون پاداش برای باشگاه فرانسوی. برای این قرارداد توافق انجام شده بود اما هنوز هیچ چیز امضا نشده و مالکوم هنوز در فرانسه بود.

پرواز ساعت 8 شب از ایتالیا به فرانسه

مالکوم آماده سفر به ایتالیا بوده و هواداران رم نیز در فرودگاه منتظر بودند اما چلسی همچنان تاکید داشت اجازه جدایی ویلیان را نمی دهد و تهدید بارسا در مورد مذاکره با مالکوم نیز کارساز نشده بود.

پس اریک آبیدال با تماس با استفان مارتین رئیس باشگاه بوردو به او اطلاع می دهد که این تیم حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری برای مالکوم است؛ بلوگرانا همچنان به مذاکره با چلسی ادامه می دهد تا در صورت راضی کردن آنها برای انتقال ویلیان، مالکوم راهی رم شود اما این اتفاق رخ نمی دهد تا جت اختصاصی آماده به پرواز هرگز از فرانسه به ایتالیا حرکت نکند.

سه شنبه

وعده بازی کردن در بارسلونا و اهدای پیراهن شماره 7، مالکوم را راضی به انتقال به بارسلونا می کند و بخشی از تیمی که به عنوان نماینده او فعالیت می کرد در بوردو برای صحبت با باشگاه و کنفرانس ویدئویی با مونچی مدیر ورزشی رم باقی می مانند تا در نهایت باشگاه بارسلونا و بوردو خبر توافق خود را منتشر کنند.

چهارشنبه

مالکوم آماده ملحق شدن به اردوی بارسلونا در ایالات متحده است و مونچی هم می داند با توجه به اینکه قراردادی امضا نشده، امکان شکایت از بارسلونا وجود ندارد.

مونچی به هواداران رم گفت بوردو اصرار داشته قرارداد دوشنبه شب نهایی شود اما رم مخالفت کرده و بعد از آن و با توجه به مطلع شدن از پیشنهاد بالاتر بارسا، پالوتا رئیس باشگاه علاقه داشته پیشنهاد جالوروسی هم افزایش پیدا کند اما دیگر دیر شده بود ...

منبع: دیلی میل

ترجمه: آریا فاطمی مقدم