بندیکت هودس راهی اسپانیا می‌شود

بندیکت هودس راهی اسپانیا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، از سوی دیگر روسای شالکه که نمی‌خواهند با انتقادهای سخت هواداران که علاقه‌ی بسیاری به هودس دارند روبرو شوند، ابراز علاقه‌ی باشگاه رئال سوسیداد به جذب هودس را فرصت خوبی برای راضی نگه داشتن همزمان سرمربی و هواداران خود یافته‌اند.


بیلد گزارش کرده که هودس با همه‌ی این اوصاف تمایل دارد که در شهر خود و در کنار خانواده‌اش باشد چرا که او به زودی برای اولین بار پدر خواهد شد. اما باشگاه‌های دیگر منطقه‌ی روهر برای هودس که در سال 2014 با تیم ملی آلمان قهرمان دنیا شده کوچک هستند. او از پیوستن به تیم‌های دیگر خاطره‌ی خوبی ندارد. هودس یک سال را به عنوان بازیکن قرضی در یوونتوس گذراند ولی تنها سه بار با پیراهن راه راه یوونتوس به میدان رفت. اما این بازیکن آلمانی که 44 بازی ملی در کارنامه دارد در خارج از آلمان از شهرت بسزایی برخوردار است.


انتقال هودس به سوسیداد که فصل گذشته مقام پنجم لالیگا را بدست آورده برای هواداران او در شالکه غافلگیرکننده خواهد بود. سوسیداد دست‌کم برای پرداخت مبلغ مورد نظر شالکه پول کافی در اختیار دارد. آنها چند روز پیش، دفاع راست‌شان آلوارو ادوریوزولا را با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به رئال مادرید فروخته بودند. رقابتهای لالیگای اسپانیا از روز نوزدهم اوت آغاز می‌شود و اگر انتقال هودس به سوسیداد هر چه زودتر انجام شود او زمان کافی برای جا افتادن در تیم جدیدش را خواهد داشت.