معامله بزرگ بین میلان و یوونتوس

معامله بزرگ بین میلان و یوونتوس

سایت رسمی فوتبالی - به گزارش گاتزتا دلوا اسپورت، ممکن است معامله بزرگی بین تیم های فوتبال میلان و یوونتوس شامل بازیکنانی چون لئوناردو بونوچی، گونزالو هیگواین، مهدی بن عطیه، مارکو پیاتسا و ماتیا کالدارا صورت بگیرد.

این روزنامه ایتالیایی باور دارد که این تعویض بازیکنان بین دو باشگاه بزرگ ایتالیا بسیار محتمل است هرچند موارد حل نشده زیادی در این میان وجود دارد.

کاپیتان روسونری، بونوچی، به شدت به ترک این باشگاه در تابستان سال جاری نزدیک است و گفته می‌شود منچستریونایتد یکی از اصلی ترین علاقمندان به خدمت گرفتن اوست.

هرچند در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر علاقه این بازیکن به بازگشت به تورین یک سال پس از ترک این ورزشگاه به گوش می‌رسد.

هیگواین نیز پس از انتقال اخیر رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس خواهان جدایی از این تیم شده است.

او نیز مانند بونوچی در در آستانه پیوستن به لیگ برتر انگلیس است چرا که سرمربی سابق او مائوریزیو ساری از ناپولی به چلسی نقل مکان کرده است.

میلانی‌ها خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند و قراردادی ۴ ساله برای باقی ماندن او در سری آ پیشنهاد داده‌اند اما هنوز توافقی بین دو باشگاه صورت نگرفته است.

گازتا همچنین گزارش داده که تیم فوتبال میلان به جذب مدافع سابق آتلانتا، کالدارا، نیز علاقه دارد.

این بازیکن ۲ سال به صورت قرضی در آتلانتا بازی کرده و با وجود این که هرگز در تیم اصلی یوونتوس به میدان نرفته اما باشگاه به استعداد های او ایمان دارد و قصد ندارد که اجازه جدایی او را صادر کند.

مذاکراتی بین مدیر برنامه‌های این بازیکن و باشگاه یوونتوس در حال انجام است و مدیر اجرایی جدید میلان، لئوناردو، به شدت شرایط را دنبال می‌کند تا بتواند او را به خدمت بگیرد.

‏یووه ترجیح می‌دهد به جای کالدارا، یکی از دو بازیکن پیاتسا یا بن عطیه را به جای بونوچی به تیم میلان بدهد.