عبدالرحمان با العین تمدید نمی‌کند

عبدالرحمان با العین تمدید نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ایجنت عمر عبدالرحمان، ستاره ملی پوش تیم العین امارات یک ویدیو از این بازیکن در فضای مجازی منتشر کرده که در حال تمرین انفرادی در کشور اسپانیا است.


یوسف الغیث گفته که عبدالرحمان به خوبی خودش را از نظر بدنی آماده کرده و با تمرینات زیادی که انجام داده، مهیای شروع فصل است.

اما در همین راستا، علی سعید الکعبی، گزارشگر مشهور فوتبال در امارات دلایل خاصی را برای حضور عموری در اسپانیا مطرح کرده است.


او می گوید باشگاه العین و این ستاره ملی پوش به یک بحران درباره تمدید قرارداد رسیده اند و هنوز هیچ توافقی بین آنها رقم نخورده است.

الکعبی افزود: عموری در اسپانیا در حال آماده سازی برای بازی های ملی است و البته العین را به هر تیم دیگری برای بازی ترجیح می دهد. او در دو نوبت تمرینات خود را پیگیری می کند و منتظر شروع اردوی تیم ملی است. درباره تمدید قرارداد با العین هم تا به الان هیچ اتفاق مثبتی نیافتاده است. اولویت عبدالرحمان همیشه العین است اما مطالبات مادی او و سقف هزینه های باشگاه یک مشکل است.

عموری فقط تا 6 ماه آینده در العین می ماند و باشگاه می خواهد او را از رفتن منصرف کند. نکته جالب در خصوص او این است که اخیرا به چند باشگاه اسپانیایی لینک شده و همچنین گزارش هایی از پیشنهاد چند تیم عربستانی به او نیز وجود دارد.