در انتظار آرام ترین خداداد تاریخ

در انتظار آرام ترین خداداد تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود بعد از هفته ها و ماه ها دعوای مدیریتی و مالکیتی در نهایت با مالکیت محمد نوین گام به لیگ هجدهم خواهد گذاشت. تیمی که این بار به جای جادوگر فوتبال ایران از غزال تیزپا روی نیمکت رهبری خود بهره می برد تا همچنان یکی از تیم های مورد توجه در لیگ هجدهم قلمداد شود.


خداداد عزیزی در شرایطی ریسک نشستن روی نیمکت رهبری سپیدرود را به جان خرید که طرفداران او در تمام سال هایی که غزال تیزپا پا به عرصه مربیگری گذاشت چهره ای جنجالی و همیشه معترض از بازیکن سابق تیم ملی می دیدند. خداداد که با صراحت لهجه و اعتراضات خود به تمامی اتفاقات فوتبالی چهره ای دیگر از خود در عرصه مربیگری نشان داده بود حالا در شرایطی جای علی کریمی روی نیمکت سپیدرود را گرفته که پیش بینی می شود فصل آتی باید منتظر آرام ترین خداداد  تاریخ فوتبال ایران باشیم.


سپیدرود که خود با مشکلات ساختاری و مدیریتی فراوانی دست به گریبان است در شرایطی سکان رهبری را به خداداد عزیزی سپرد که از رشت خبر می رسد در آخرین نشست های این مربی با مالکان باشگاه از او خواسته شده تا در فصل پیش با حساسیت های موجود در اطراف سپیدرود کمتر به اتفاقات واکنش نشان بدهد و معترض شود بلکه با آرامش بیشتر او این تیم بتواند مشکلات را یکی پس از دیگری از سر باز کند.


از همین رو پیش بینی می شود در لیگ هجدهم شاهد چهره ای متفاوت از خداداد فوتبال ایران باشیم، چهره ای آرام و بدون جنجال با همان لبخندهای دلنشین همیشگی که عزیزی را به چهره ای محبوب در بین طرفداران ایران تبدیل کرد.