برای بایرن خرید بزرگی در راه نیست

برای بایرن خرید بزرگی در راه نیست

به گزارش "ورزش سه"، هوینس گفت درباره‌ی آینده‌ی تیاگو هیچ تصمیمی گرفته نشده و بایرن با جذب آلفونسو دیویس که از او به عنوان جواهر کانادایی یاد کرد، یک بار دیگر به جای جذب ستاره‌های گران‌قیمت، استخدام فوتبالیست‌های جوان و بااستعداد را در دستور کار خود قرار داده.


بایرن اخیراً کریس ریچاردز، فوتبالیست جوان آمریکایی را به خدمت گرفته بود و با استخدام آلفونسو دیویس توسط غول آلمانی به نظر می‌رسد که بایرن این روزها توجه خود را به بازار نقل و انتقالات آمریکای شمالی متمرکز کرده. اولی هوینس در این باره گفت:" در اینجا فوتبالیست‌های خوب و جوانی هست که قیمت‌های مناسبی دارند".


احتمال اینکه بایرن مونیخ امسال با ستاره‌های بزرگ و نام و نشان دار، قرارداد جدید امضا کند کم به نظر می‌رسد. درست برعکس، احتمال خروج ستاره‌های بزرگ از بایرن بیشتر به نظر می‌رسد.


اولی‌ هوینس 66ساله با اشاره به برنامه‌ی نقل و انتقالات بایرن مونیخ گفت:" ما مسلماً بازیکن خیلی بزرگی نخواهیم خرید ولی ممکن است بعضی بازیکنان ما با مبالغی هنگفت بایرن را ترک کنند. ما باید تا کریسمس، دست‌کم دو یا سه بازیکن خود را به تیم‌های دیگر بفروشیم".


در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره‌ی احتمال فروش خامس، تیاگو و آرتورو ویدال توسط بایرن مطرح شده بود.


هوینس در این باره گفت:" ما با هیچکس در مورد خامس صحبت نکرده‌ایم، نه رئال مادرید و نه لیورپول. خود خامس هم خواهان رفتن از مونیخ نیست. او تا یک سال دیگر با ما قرارداد معتبر دارد. در این باره با هیچکس صحبت نمی‌کنیم. شکی نیست که باید به آینده‌ی او فکر کنیم ولی تا آن زمان هنوز یک سال زمان داریم".


اما هوینس از سوی دیگر گفت آینده‌ی تیاگو و ویدال قطعی نیست.  وقتی از هوینس پرسیده شد که آیا نیکو کواچ همچنان به استفاده از این دو بازیکن علاقه دارد، هوینس گفت:" این سوال را باید از مربی بپرسید نه از من". به این ترتیب هوینس عملاً نشان داد که باشگاه به احتمال جدایی این دو بازیکن نه نخواهد گفت.

هر چند کوواچ کمی بعد، در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش با یونتوس در جریان رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ این شایعات را رد کرد و گفت:" من می‌خواهم تیاگو را بشناسم. امیدوارم و انتظار دارم او در بایرن بازی کند ولی نمی‌توانم در این باره تضمین بدهم".

هر چه به پایان فرصت نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم، بازار انتقال فوتبالیست‌ها پرتحرک‌تر می‌شود. کوواچ در پاسخ به سوالهای متعدد در این باره گفت:" باید تا روز سی و یکم اوت صبر کنیم".

ظاهراً برای جذب تیاگو و ویدال درخواست مشخصی به باشگاه بایرن نرسیده. هوینس در این باره گفت:" کسی باید به سراغ ما بیاید و بگوید می‌خواهم راجع به فلان یا بهمان بازیکن با شما صحبت کنم. این اتفاق تا حالا نیفتاده ".