سیف‌اللهی: امیدوارم گرمای اهواز به ما ضربه نزند

سیف‌اللهی: امیدوارم گرمای اهواز به ما ضربه نزند

وبسایت رسمی فوتبالی- هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی تأکید کرد که آنها در فصل جدید لیگ برتر حریفی سرسخت برای دیگر تیم‌های لیگ برتر خواهند بود. 

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، روح‌الله سیف‌اللهی با اشاره به وضعیت تیمش در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر گفت: ما شرایط خوبی داریم و آماده حضور در فصل جدید هستیم. طبیعتاً هیچ تیمی در شروع لیگ به صورت کامل آماده نیست و همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که بعد از چند بازی به شرایط ایده‌آل برسند. ما هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و چند بازی دوستانه هم انجام دادیم که به هماهنگی بازیکنان کمک کرد. این بازی‌ها باعث شد تا اعضای کادر فنی هم با وضعیت بازیکنان بیشتر آشنا شوند و تاکتیک‌های موردنظرشان را مرور کنند.

وی در خصوص جدایی چند بازیکن تأثیرگذار تیم پارس جنوبی خاطر نشان کرد: همه تیم‌ها با درصد زیاد و کم تغییر داشته‌اند. ما بازیکنان خوبی جذب کردیم و آقای تارتار و همکارانش نیز تلاش می‌کنند تا پارس جنوبی با این بازیکنان بهترین عملکرد را در لیگ برتر داشته باشد. ما در فصل جدید هم حریف سرسختی برای تیم‌های لیگ برتری خواهیم بود.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی با بیان اینکه تیمش در هفته اول کار سختی در اهواز در پیش خواهد داشت، تصریح کرد: اولین بازی در لیگ برتر بسیار مهم است و ما باید در اهواز با فولاد بازی کنیم. فولاد تیم خوبی است و از طرفی گرمای اهواز هم کار ما را سخت‌تر خواهد کرد. امیدوارم گرمای اهواز به ما ضربه نزند تا بتوانیم در اولین بازی نتیجه خوبی بگیریم.