ایرانپوریان: سپاهان کمتر از خیلی باشگاه‌ها هزینه کرده

ایرانپوریان: سپاهان کمتر از خیلی باشگاه‌ها هزینه کرده

محمد ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیمش در آستانه لیگ برتر هجدهم عنوان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. تمرینات پیش فصل بسیار مطلوبی را سپری کردیم. دو اردو داشتیم که فکر می کنم به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم در لیگ نتایج خوبی بگیریم وبه طور کلی آماده شروع لیگ برتر هستیم.


وی درباره دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر بیان کرد: صنعت نفت امسال نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته است. این تیم بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و کادرفنی اش هم در پرتغال سوابق خوبی دارد. قطعا کارمان در این بازی دشوار است اما سعی خواهیم کرد استارت لیگ را محکم بزنیم و بتوانیم با 3 امتیاز شروع کنیم.


مدافع سپاهان با اشاره به حضورش در ترکیب این تیم تاکید کرد: من قبلا هم سابقه کار کردن با امیرخان قلعه نویی را داشتم. می دانم که او از بازیکنش چه می خواهد . اکثر بازیکنان ما نیز اینگونه هستند.

این شناخت به تیم سپاهان بسیار کمک خواهد کرد. تیم ما امسال شرایط مطلوبی دارد و انشاالله همه با هم باید دست به دست هم بدهیم تا سپاهان را به روزهای اوج خود برگردانیم.


ایرانپوریان ادامه داد: متاسفانه هواداران سپاهان در سال های گذشته خیلی اذیت شدند. تمام هدف ما خوشحالی این مردم خوب و نازنین است. قول می دهم که همه مان تلاش خواهیم کرد تا امسال بتوانیم با نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم و این تنها خواسته ما است.


وی درباره شانس قهرمانی سپاهان در لیگ هجدهم گفت: از حالا خیلی زود است درباره قهرمانی در لیگ برتر حرف بزنیم. هنوز هفته اول هم شروع نشده و هزار جور اتفاق در لیگ برتر رخ می دهد. اما شک نکنید که هدف نهایی همه مان همین است. من قبلا هم گفته ام که امسال سال سپاهان و تراکتورسازی است و انشاالله می توانیم به چیزهایی که می خواهیم برسیم.


ایرانپوریان با اشاره به حرف و حدیث هایی که پیرامون هزینه های زیاد در سپاهان پیش آمده اظهار داشت: من فکر نمی کنم باشگاه ما در مقایسه با خیلی از باشگاه های دیگر هزینه آنچنانی کرده باشد. همه قراردادهای بسته شده در سپاهان معقول است و این مسائل برای ضربه زدن به سپاهان مطرح می شود.