سرپرست سپیدرود: سپیدرودی‌ها پیش از آغاز لیگ برتر شارژ مالی شدند

سرپرست سپیدرود: سپیدرودی‌ها پیش از آغاز لیگ برتر شارژ مالی شدند

وب سایت فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال سپیدرود گفت: بازیکنان سپیدرود رشت پیش از دیدار مقابل سایپا تهران از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر شارژ مالی شدند.

به گزارش فوتبالی به نقل از خبرگزاری فارس،افشین ناظمی در گفت‌وگویی با اشاره به شارژ مالی بازیکنان سپیدرود رشت اظهار کرد: مطالبات بازیکنانی که از فصل گذشته از سپیدرود طلبکار بودند و قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند پرداخت شد و به‌زودی بخشی از قرارداد بازیکنانی که در فصل جدید به سپیدرود پیوستند پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به دیدار سپیدرود مقابل سایپا در هفته نخست هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گفت: سپیدرود با توجه به مشکلات مالکیتی که داشت خیلی دیر تمرینات خود را شروع کرد و کم‌تر از یک ماه از تمرینات نماینده گیلان در لیگ برتر می‌گذرد، در سوی مقابل سایپایی قرار دارد که فصل گذشته توانست سهمیه آسیا را کسب کند و بازی سختی مقابل این تیم پیش روداریم.

سرپرست سپیدرود با اشاره به حمایت هواداران از سرخ‌های شهر باران بیان کرد: هواداران برگ برنده سپیدرود در رقابت‌های لیگ برتر هستند و تفاوت مهم سپیدرود با برخی تیم‌های لیگ برتری همین هواداران هستند، در تدارک اعزام هوادار به تهران هستیم و می‌دانیم سپیدرود در بازی مقابل سایپا تنها نیست و به حمایت هواداران دلگرم هستیم.

ناظمی با بیان اینکه حریف راحتی مقابل سایپا نیستیم افزود: سایپا با حفظ اسکلت تیمی خود و جذب چند بازیکن جدید، تیم خوبی بسته است ولی در سوی مقابل بازیکنان و کادر فنی سپیدرود تمام تلاش خود را می‌کنند بهترین عملکرد خود را در مقابل سایپا ارائه دهند و با دست‌پر به رشت برگردیم.

وی با اشاره به مصدومان و محرومان سپیدرود گفت: علی عباسی در جریان دیدار دوستانه مقابل نساجی مازندران مصدوم شد و حدود دو ماه وی را در اختیار نداریم.

سرپرست تیم سپیدرود با اشاره به سه جای خالی در لیست بزرگ‌سالان این تیم گفت: کادر فنی در حال بررسی گزینه‌های موردنظر خود است و هر بازیکنی که به باشگاه اعلام شود نسبت به جذب آن اقدام می‌کنیم.

 تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته نخست هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه چهارم امرداد ماه و از ساعت 20:45 در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف سایپا می‌رود.