اختصاصی/ بارانی: نکونام در تمرینات از بازی هم جدی تر است/ بازی برای تیم پرطرفدار لذت خاصی دارد

اختصاصی/ بارانی: نکونام در تمرینات از بازی هم جدی تر است/ بازی برای تیم پرطرفدار لذت خاصی دارد

وبسایت رسمی فوتبالی- صادق بارانی هافبک نساجی اعتقاد دارد تیمش در لیگ هجدهم جز بالا نشینان جدول رده بندی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، هافبک جدید نساجی که تجربه سالها حضور و کاپیتانی پیکان را دارد گفت:امسال به دلیل یکسری اتفاقات تصمیم گرفتم از پیکان جدا شوم.چند پیشنهاد داشتم اما وقتی با جواد نکونام صحبت کردم نساجی را انتخاب کردم تا فصل جدیدی در فوتبال خودم را تجربه کنم.

 بارانی در خصوص شرایط نساجی ادامه می دهد:چند هفته است که با نساجی تمرین می کنم.شرایط خوبی در این تیم حاکم است و همدلی کادر فنی و بازیکنان نوید روزهای روشن را می هد.به اعتقاد من می توانیم جز تیم های بالا نشیم جدول رده بند لیگ برتر باشیم.

وی درباره همکاری با جواد نکونام خاطرنشان کرد: آقای نکونام بازیکن بزرگی بوده است و در مربیگری هم توانایی بالایی دارد.او در تمرینات از بازی هم جدی تر است و با هیچ بازیکنی تعارف ندارد.

بارانی در خصوص اولین دیدار رسمی خود برای نساجی که پنجشنبه مقابل ذوب آهن انجام می دهد تصریح کرد: خیلی خوشحالم و اشتیاق عجیبی دارم تا در مقابل هواداران پور شور نساجی به میدان بروم.سالها در پیکان بودم و هوادار زیادی نداشتیم اما بازی برای یک تیم پر طرفدارمثل نساجی لذت خاصی دارد.در اولین ایستگاه لیگ برتر به مصاف تیم خوب ذوب آهن می رویم و هدفمان بدون شک کسب سه امتیاز است. ذوب آهن تیم خوبی دارد اما ما با حمایت هواداران خوب نساجی برنده این بازی خواهیم بود.