لیست 25 نفره بایرن برای سفر به آمریکا؛ خبری از ویدال نیست

لیست 25 نفره بایرن برای سفر به آمریکا؛ خبری از ویدال نیست

سایت رسمی فوتبالی - پس از پیروزی بایرن مونیخ در دیدار دوستانه شنبه شب برابر پاریسن ژرمن، بایرنی ها دوشنبه صبح تور آئودی تابستان 2018 را در آمریکا آغاز خواهند کرد. هواپیمای این تیم حدود ساعت 8:30 به وقت محلی مونیخ را به مقصد فیلادلفیا ترک خواهد کرد تا در این شهر با قهرمان ایتالیا، یوونتوس، روبرو شود. هواداران آمریکایی این تیم می توانند آرین روبن، فرانک ریبری، کینگزلی کومان و ژاوی مارتینز را در بین سایر بازیکنان این تیم ببینند.

با وجود اینکه بازیکنان ملی پوش بایرن مونیه همچنان در تعطیلات پس از جام جهانی هستند، آرتور ویدال نیز نتوانست به این تور برود. این بازیکن شیلیایی هنوز درگیر مصدومیت زانوی خود است که در ماه آوریل به آن دچار شد. این تیم بازیکنان جوان بسیاری را در این سفر به همراه دارد. نیکو کواچ در مجموع 25 بازیکن را با خود به آمریکا برده است.

بایرن علاوه بر فیلادلفیا برای برگزاری دومین دیدار دوستانه خود در برابر قهرمان انگلیس، منچسترسیتی، به میامی سفر خواهد کرد. خامس رودریگز در این شهر به تیم اضافه خواهد شد اما به دلیل عدم حضور در تمرینات نمی تواند در این بازی حضور داشته باشد. انتظار می رود که دو روز بعد از دیدار با منچستر سیتی بازیکنان به مونیخ بازگردند. 

فهرست اسامی تیم بایرن مونیخ برای حضور در تور آئودی تابستان 2018:

ساندرو واگنر، کواسی اوکیره وریت، فرانک ریبری، ژاوی مارتینز، آرین روبن، رافینیا، خوان برنات، ماکسیمیلیان زایسر،رایان یوهانسون، الیور باتیستا میر، سرگه گنبری، سون اولریخ، دیوید آلابا، پائول ویل، کینگزلی کومان، وویئونگ ژئونگ، مارسل زیلا، جاناتان میر، کریستین فروخت، مریتان شعبانی، جوزف ستانیسیچ، ران تروبن هافمن، جاشوا زیرکزی