باکایوکو: امباپه بهترین بازیکن دنیاست

باکایوکو: امباپه بهترین بازیکن دنیاست

سایت رسمی فوتبالی - این بازیکن 23 ساله در موناکو و تیم ملی فرانسه کنار قهرمان جام جهانی بازی کرده و فکر می کند که او از بقیه بازیکنان بهتر است.

تیمو باکایوکو باور دارد که کیلیان امباپه بعد از درخشش با فرانسه در جام جهانی بهترین بازیکن جهان است.

امباپه عنوان بهترین بازیکن جوان جام جهانی را به دست آورد و در فینال جام جهانی در پیروزی 4 – 2 برابر کرواسی گلزنی کرد.

امباپه که هنوز نوجوان است پس از پله برزیلی به اولین نوجوانی تبدیل شد که در فینال جام جهانی گلزنی کرده و به نظر می رسد که در سال های پیش رو سلطه کاملی بر فوتبال جهان داشته باشد.

هم تیمی سابق او در موناکو و تیم ملی فرانسه، باکایوکو احساس می کند که امباپه از رونالدو و مسی بهتر است.باکایوکو در گفت و گو با گل گفت: " من از موفقیت او شگفت زده نشدم، او بسیار جوان است اما پخته و عاقل است. این بازیکن بسیار باهوش است و فکر می کنم با شخصیتی که دارد می تواند بهترین بازیکن دنیا شود. فراموش نکنید که او بسیار جوان است و بازی برابر بازیکنان بزرگتر و حرکت با چنین سرعتی در زمین کار آسانی نیست. "

صحبت ها و تحسین باکایوکو کمی بعد از صحبت واران درباره امباپه و تشبیه او به یک آدم فضایی و بازیکنی که شرایط را پیش از آن که به طور کامل شرح داده شوند درک می کند، مطرح شد.

باکایوکو قهرمانی امباپه و فرانسه را از خانه نگاه کرد.او با وجود حذف شدن از تیم ملی تحت تاثیر عملکرد هموطنان خود قرار گرفت و بسیار برای هم تیمی هایش خوشحال بود.او اظهار داشت: " فکر می کنم که خیلی خوب بازی کرد و من بسیار برای الیویه ژیرو و انگولو کانته خوشحال هستم. "

چلسی و باکایوکو با سرمربی جدید خود، مائوریزیو ساری، آماده اولین بازی پیش فصل خود در استرالیا در برابر پرث گلوری می شوند.

سرمربی سابق ناپولی جانشین آنتونیو کونته شد و قصد دارد فوتبال هجومی را به این تیم برگرداند. چیزی که باکایوکو بعد از چند جلسه تمرین تحت نظر این مربی ایتالیایی از آن حمایت می کند.

او درباره ساری گفت: " او مربی بسیار خوبی است. او می خواهد فوتبال بازی کند و هرگز درخواست بازی بلند با توپ را ندارد. او تنها می خواهد برای گلزنی حمله کند، گل های زیادی به ثمر برساند و بازی تهاجمی را به جریان بیاندازد. "