لیست 29 نفره لیورپول برای تور آمریکا اعلام شد

لیست 29 نفره لیورپول برای تور آمریکا اعلام شد

سایت رسمی فوتبالی - ستاره هایی مانند محمد صلاح، ویرجیل فن دایک و نبی کیتا در راه پرواز به آمریکا هستند و این بازیکنان تنها نیستند.

سرمربی لیورپول، یورگن کلوپ، 29 بازیکن را برای سفر به تور آمریکا انتخاب کرده و لازار مارکویچ نیز در بین این افراد به چشم می خورد.

اما در این فهرست جایی برای دنی اینگس که دچار مصدومیت مچ پا شده است، وجود نداشت.

او چندین جلسه تمرینی پیش فصل را از دست داد اما به نظر می رسد که در پی جدایی از آنفیلد نیز هست.

با حضور دومینیک سولانکه و همچنین رحیان که بازیکن جوان و انگیزه ای است که توانسته امسال راه خود را به تیم اول باز کند، به نظر نمی رسد جایی برای ایگنس باقی مانده باشد.

رحیان به دلیل مصدومیت در این فهرست 29 نفره حضور ندارد اما مارکویچ در این لیست هست.

این بازیکن صرب پس از بازگشت از اردوی جام جهانی به همراه تیم ملی کشور خود، در پیش فصل بسیار قوی ظاهر شد و حتی توانست در برابر بلک برن گلزنی کند.

سرخپوشان لیورپول در ساعات اولیه صبح شنبه به سوی آمریکا پرواز کردند و در این سفر هشت روزه چارلوت، رودرفورد شرقی و ان آربور را دیدار می کنند.

آنها روز یکشنبه با بورسیا دورتموند، چهارشنبه بعد با منچسترسیتی و شنبه بعد با منچستریونایتد دیدار خواهند کرد.

ژردان شکیری، بازیکن تازه وارد این تیم، پس از رکوردزنی با سوییس در جام جهانی به این تیم خواهد پیوست. 

آلیسون بعد از روسیه فرصت بیشتری برای ریکاوری می خواهد و بازیکنان تیم ملی انگلیس مانند ترنت الکساندر – آرنولد و جردن هندرسون نیز همین روند را در پیش خواهند گرفت.

دنیل استوریج و دیووک اوریجی نیز برای اثبات ارزش خود به این مربی آلمانی به این سفر می روند. کورتیس جونز، نت فیلیپس و رافا کاماچو نیز به اولین تور خارجی خود با تیم بزرگسالان رفته اند.

این تیم در پرواز ساعت 3 صبح در منچستر بسیار سرحال به نظر می آمد.

بازیکنان جدیدی چون فن دایک عبوس به نظر می رسیدند اما برای گرفتن عکس با هواداران در ساعت 3 صبح توقف می کردند. هافبک این تیم، آدام لالان، موهای رنگ شده خود را با یک کلاه پوشانده بود.

از سوی دیگر صلاح دست از لبخند زدن بر نمی داشت. او بسیار سرحال بود و به نظر می رسید از دیدن آلبرتو مورنو پیش از سفر بسیار خوشحال است.

بعد از فروش دنی وارد او تنها گزینه تیم برای ایستادن در دروازه در طول این سفر است و به نظر می رسد زمان زیادی را در زمین بگذراند.

با توجه به اینکه آلیسون دروازه بان اول لیورپول خواهد شد، بعید نیست که این بازیکن آلمانی به صورت قرضی یا دائمی آنفیلد را تک کند. هرچند شاید برای به دست آوردن پیراهن شماره یک بجنگد.

تیم لیورپول: کاریوس، کلاین، فابینیو، فن دایک، وینالدوم، میلنر، کیتا، مانه، صلاح، گومز، استوریج، گروجیچ، کلاوان، مورنو، لالانا، شکیری، رابرتسون، اوریجی، سولانکه، متیپ، فیلیپز، جونز، مارکویچ، اوجو، وودبرن، کلر، کاماچو، چیریولا، گرابارا