نقل و انتقال‌های مهم لیگ انگلیس که احتمالا از آن‌ها خبر نداشتید

نقل و انتقال‌های مهم لیگ انگلیس که احتمالا از آن‌ها خبر نداشتید

از پنجره انتقالات تابستان، تنها 3 هفته باقی مانده است. اکثر باشگاه های لیگ جزیره غیر از اورتون، تاتنهام و برنلی بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده اند. در پیش فصل، ستارگانی جدید ظهور می کنند و این فصل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در طول هفته های گذشته انتقالاتی جذاب صورت گرفته که 5 مورد آنها را بررسی میکنیم. انتقال آلیسون از رم به لیورپول یا پیوستن محرز از لستر به سیتی خریدهای مهمی بودند که بازتاب بیشتری هم داشتند اما نقل و انتقالاتی هم در بحبوحه جام جهانی رخ دادند که شاید افرادی که با دقت بازار نقل و انتقالات را دنبال می کنند از آنها خبر نداشته باشند.

5- برند لنو به آرسنال

لنو به لیگ جزیره پیوست تا تعداد آلمانی های این لیگ افزایش روزافزونی داشته باشد. لنو 6 بازی ملی در کارنامه دارد و برای اولین بار در سال 2016 برای مانشافت به میدان رفت. آنجا او با مانوئل نویر، تراشتگن و تراپ رقابت تنگاتنگی دارند.

لنو در فصل 2011-12 به جوانترین گلر تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد. این موضوع شروع حراست از دروازه لورکوزن به مدت 8 سال و انجام 200 بازی برای این تیم بود.

پتر چک، گلر نام آشنای آرسنال با پا به سن گذاشتن و انجام چندین اشتباه طی فصل گذشته، تصمیم برای خرید این بازیکن 26 را برای مسئولین باشگاه راحت تر کرده بود.

لنو محصول آکادمی اشتوتگارت بوده و هیچگاه برای تیم اصلی به میدان نرفته است.

4- ژان میشل سری به فولام

سری یکی از مورد توجه ترین استعدادهای دنیای فوتبال می باشد. اینکه فولام چگونه وی را راضی به عقد قرارداد کرده، مشخص نیست. این بازیکن اهل ساحل عاج، فوتبال خود را از لیگ داخلی شروع کرده و کمی بعد به پورتو پرتغال پیوست. پس از آن به پاکوس د فریرا و بعد از آن به نیس پیوست. قدرت بازیگردانی وی باعث شد که باشگاه ه ایی ماندد آرسنال، لیورپول و بارسلونا به دنبالش باشند.

سری یک بازیگردان حرفه و کنترل کننده نبض بازی میباشد و بازی در این تیم هجومی فولام میتواند استعداد وی را بیش از پیش شکوفا کند.

3- جورجینیو به چلسی

جورجینیو به همراه مربی خود ساری، به چلسی پیوستند. وی زیر نظر این مربی در سری آ درخشید. بازیکن برزیلی الاصل ایتالیا، با کنترل بی نظیر توپ و یافتن هم تیمی هایش برای ارسال پاس شناخته می شود.

انتقال او به چلسی هواداران این تیم را به شدت خوشحال کرد زیرا این بازیکن مورد توجه منچسترسیتی و لیورپول نیز بود. پپ گواردیولا یکی از ستایش کنندگان این بازیکن است.

2- فلیپه اندرسون به وستهام یونایتد

یکی دیگر از انتقالات خارق العاده این فصل لیگ جزیره، انتقال اندرسون به وستهام بود. این بازیکن به هردو باشگاه منچستری انگلیس نیز لینک شده بود اما در نهایت بازی برای چکش ها را انتخاب کرد.توانایی های خارق العاده او در دربیبل زنی و ایجاد موقعیت باعث شد که او آمار 25 گل زده و 27 پاس گل را در سری آ و لاتزیو از خود بر جای گذارد.در هر حال وستهام برای بازیکنی که طی فصل گذشته تنها 9 بازی به میدان رفت، 40 میلیون پوند هزینه کرده است و باید دید که می تواند درخشش ایتالیا را  در انگلیس نیز تکرار کند؟

استفان لیختشتاینر

الان با خود می گویید که نبی کیتا و فرد و توریرا را حساب نکرده و یک بازیکن 34 ساله را  در صدر این لیست قرار میدهید؟

برای بازیکنی با سن 33/34 سال، لیختشتاینر بسیار سریع، محکم و با شم تکنیکی بسیار بالاست. این بازیکن غیر از دستمزد، خرج دیگری برای باشگاه نداشته. در 6 فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ را تجربه کرده و بالغ بر 100 بازی ملی در کارنامه دارد. او بدون تردید یک برنده واقعی در تمامی تجربیات قبلی خود بوده است.

اشتباه نکنید. لیختشتاینر به عنوان یار تعویضی بیرین به آرسنال نرفته است. بلکه این بازیکن با خود تجربه اعتماد به نفس و روحیه پیروزی را به باشگاه می برد.