مسعود سلطانی فر: ورزش کشور در شرایط آرمانی و استثنایی قرار دارد

مسعود سلطانی فر: ورزش کشور در شرایط آرمانی و استثنایی قرار دارد

وب سایت فوتبالی- وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که ورزش ایران در شرایط آرمانی و استثنایی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی به نقل  از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در نشست مشترک روسای فدراسیون ها که امروز در وزارت ورزش و جوانان و با تجلیل از تیم داوری ایران در جام جهانی همراه بود، از همه دست اندرکارانی که موجبات پیروزی های ورزشی کشور را رقم زدند تشکر کرد.

دکتر سلطانی فر موفقیت های اخیر ورزش کشور به ویژه فوتبال را مورد توجه قرار داد و افزود: فوتبال ملی و باشگاهی ایران در بهترین شرایط تاریخی خود قرار دارد واین موفقیت ها و پیروزی ها افتخار، عزت، اعتماد، اتحاد و غرور و وحدت ملی به وجود آورد. 

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که امروز ورزش کشور به دور از حاشیه و در آرامش نتایج خوبی گرفته است، گفت: در تاریخ ورزش کشور نداریم که در طول یک سال بهترین نتایج فوتبال در سطح ملی، باشگاهی و داوری رقم بخورد.

وزیر ورزش و جوانان به ساماندهی ساختار، اسپانسرینگ و مسائل مدیریتی و استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و افزود: تمهیدات خوبی در این زمینه ها انجام شد و ورزش کشور امروز در شرایط آرمانی و استثنائی قرار دارد.

وی اظهار داشت: در پنج دوره حضور ایران در جام جهانی در این دوره راحت ترین و مقتدرانه ترین صعود را داشتیم و بعد در گروهی که همه فکر می کردند زنگ تفریح باشیم، بازیکنان ما درخشیدند و با غرور، اراده، تعصب و از خودگذشتگی دل مردم را شاد کردند و نتایج بسیار خوبی کسب کردند.

سلطانی فر گفت: در هیچ دوره جام جهانی بیاد نداریم که مردم در هر سه بازی جشن بگیرند و مقام معظم رهبری دو بار پیام تشکر حتی در باخت تیم ملی صادر کردند و جسارت، شجاعت و دلیری اعضای تیم ملی را تحسین کردند.

سلطانی فر ادامه داد: به همان اندازه که نتایج تیم ملی موجبات شادی، عزت و سربلندی ایران عزیز شد ، تیم داوری کشورمان هم این افتخارات را رقم زد. به خودمان می بالیم که همچین جوانان و داورانی داریم که در دایره فیفا به این نتیجه می رسند که تیم داوری ایران می تواند از پس بازی های مهم و رده بندی جام جهانی برآید و از این بابت بسیار از داوران عزیزمان تشکر می کنم.