پیرس: اونای امری بهترین خرید فصل آرسنال است

پیرس: اونای امری بهترین خرید فصل آرسنال است

سایت رسمی فوتبالی - به عقیده رابرت پیرس، وینگر سابق توپچی های لندن، انتصاب اونای امری به عنوان مربی جدید این تیم، بهترین خرید باشگاه بوده است.

باشگاه لندنی اونای امری 46 ساله را جانشین آرسن ونگری کرد که 22 سال هدایت این تیم را برعهده داشت. مربی اسبق سویا و پاریس سن زرمن تاکنون 5 خرید انجام داده است.

به عقیده پیرس، بازیکنی که 6 سال زیرنظر ونگر به میدان رفته، امری بهترین گزینه برای هدایت آرسنال می باشد.

" بهترین خرید برای من اونای امری بود. همچنین به بازیکنان به ویژه خریدهای جدید ایمان دارم. اونای در اسپانیا و فرانسه یک برنده بود. تجربه زیادی دارد و امیدوارم که با آرسنال نیز موفق باشد."

هفته گذشته لوکاس توریرا و متئو گوندوزی به عنوان بازیکن جدید آرسنال معرفی شدند. این در حالیست که جک ویلشر پس از حضوری طولانی مدت در آرسنال، از این تیم جدا و به وستهام پیوست.

امری در اولین تجربه هدایت توپچی ها، تیم دسته پنجمی بورهام وود را به نتیجه 8-0 در هم کوبید و در ادامه تور پیش فصل خود، به مصاف اتلتیکو مادرید و تیم سابق خود، پاریس سن ژرمن خواهد رفت.

وظیفه این مربی اسپانیایی، بهبود جایگاه ششمی این تیم در لیگ جزیره میباشد. آنها همچنین فصل گذشته در نیمه نهایی لیگ اروپا و راند سوم مسابقات جام حذفی انگلستان حذف شدند.