عیسی آل کثیر: سوپر مارکت محله ما هم از نفت تهران طلب دارد!

عیسی آل کثیر: سوپر مارکت محله ما هم از نفت تهران طلب دارد!

وب سایت فوتبالی- بازیکن جدید تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تمام هدفم آقای گلی در لیگ برتر با پیراهن پیکان است.

به گزارش فوتبالی به نقل از میزان،عیسی آل‌کثیر در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان تهران، اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت‌مان خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌‏ایم. اینجا همه‌چیز خوب پیش می‌رود و کادرفنی خوبی هم بالای سر تیم حضور دارد.

وی افزود: مجید جلالی را همه می‌شناسند، او هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی یک مربی کامل به حساب می‌آید. در کل کادرفنی خوبی در پیکان حضور دارد که خیلی از لحاظ فنی به بازیکنان کمک می‌کنند. من هم با وجود یکی، دو پیشنهادی که داشتم بعد از مشورت با خانواده‌ام تصمیم گرفتم که پیکان را انتخاب کنم. امیدوارم اینجا سال خوبی داشته باشم. تمام تلاش و هدفم امسال آقای گلی در لیگ برتر با پیراهن پیکان است.

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سوال که «آیا او هم او جزو نفراتی است که از نفت تهران طلب دارد؟»، تصریح کرد: چه کسی از نفت تهران طلب ندارد؟ سوپر مارکت محله ما هم از باشگاه نفت طلب دارد! بلایی به سر این تیم آوردند که از تدارکاتچی تا بازیکنانش همه و همه طلب کارش شدند.

آل‌کثیر در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شکر باشگاه پیکان یک باشگاه با ثبات و با شخصیت است. البته نفت تهران هم اینطور بود، اما متاسفانه مدیرانی آمدند که اسم باشگاه را خراب کردند.