پاسخ منفی خانزاده به دایی:می خواهم در ترکیه بازی کنم

پاسخ منفی خانزاده به دایی:می خواهم در ترکیه بازی کنم

وب سایت فوتبالی- مدافع وسط تیم ملی در جام جهانی 2018 که حتی یک دقیقه هم بازی نکرد به پیشنهاد بازی در سایپا جواب منفی داد. خانزاده در مذاکره با مدیران سایپا اعلام کرد که قصد حضور در لیگ ترکیه را دارد.

به گزارش فوتبالی به نقل از ایران ورزشی، سایپا بعد از جدایی محمد دانشگر، نیاز مبرمی به جذب یک مدافع وسط دارد. با اینکه امین حاج محمدی از خونه به خونه در ترکیب سایپا حضور دارد و البته سامئول سارفو و رضا علیاری اما علی دایی همچنان تلاش می کند تا یک مدافع با کیفیت جذب کند.

سایپا چند روز قبل به محمدرضا خانزاده پیغام داد تا پیراهن این تیم را بپوشد. مدافع وسط تیم ملی در جام جهانی 2018 که حتی یک دقیقه هم بازی نکرد به پیشنهاد بازی در سایپا جواب منفی داد. خانزاده در مذاکره با مدیران سایپا اعلام کرد که قصد حضور در لیگ ترکیه را دارد.

به نظر می رسد بعد از اخباری که درباره انتقال مجید حسینی و مرتضی پورعلی گنجی به ترکیه وجود دارد، خانزاده سومین بازیکنی است که سودای بازی در این کشور را در سر دارد. پورعلی گنجی و حسینی در جام جهانی بازی کردهاند، درخشیده اند و حضورشان قابل توجیه است اما اینکه خانزاده چطور قصد امضای قرارداد با یک باشگاه ترکیه ای را دارد بر کسی پوشیده نیست.